Hoofdtelefoon voor in de sportschool

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb laatst een mp3 speler aangeschaft om heerlijk in de sportschool op mijn eigen muziek te kunnen trainen. Die takkeherrie van de sportschool jaagt mij eerder de sportschool uit dan in.
Bij de mp3 speler had ik een setje Ipod In-Ear headphone gekocht, maar ik vind dit niet lekker zitten en het klinkt ook niet heel goed. Ze zeggen dat je het in moet luisteren, maar ik vind de standaard dan toch lekkerder zitten.

Nu ben ik opzoek naar een koptelefoon die de omgevingsgeluid dempt, want nu ben ik telkens naar twee stromen muziek tegelijkertijd aan het luisteren en ik kan je verzekeren dat dat echt heel irritant is.

Misschien is een grote toeter om het oor het beste, maar je daar sta ik wel een beetje voor lul mee in de sportschool...

Wie heeft er een gouden tip voor mij?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:31

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom koop je niet een koptelefoon met nekband, zoiets als een Sennheiser PMX60. Die kan je rond de 40 euro kopen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Dan zou ik gaan voor de Sennheiser PMX70.

Dan heb je ook niet van die grote schelpen op je oren, lekker koel dus, aangezien
je nog al eens warm word, en kunt gaan zweten. Heb je niets aan oorwarmers ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.kieskeurig.nl/images/product/DA0F801F1057EF68C125718800360F8D.jpg

Kost € 49,35 (inc porto) (www.kieskeurig.nl)

Edit, Typo.

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 07:22

EraZor

Don't mention the war

Of de OMX70... is precies dezelfde, maar dan zonder nekband (oordopjes met clips voor achter je oor) Bevalt mij perffect! (ook buiten de sportschool)

Afbeeldingslocatie: http://www.son-video.com/Rayons/Hifi/Casques/Sennheiser/OSS2/OMX-70.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door EraZor op 10-10-2006 10:35 ]

• jzn21
Ze zien er allemaal hip uit, maar hoe zit het met afscherming? Houden deze het geluid in de omgeving enigzins tegen? Word ik niet gestoord door de beat in de sportschool die mensen lastig valt?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:31

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat het wel meevalt, je hebt die doppen natuurlijk 'in' je gehoorgang zitten (of ertegen aan), dus je zal het geluid van buitenaf een stuk minder horen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• jzn21
Outerspace schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:36:
Ik denk dat het wel meevalt, je hebt die doppen natuurlijk 'in' je gehoorgang zitten (of ertegen aan), dus je zal het geluid van buitenaf een stuk minder horen :)
Ja maar helaas hoor ik duidelijk de beat van de sportschool met mijn standaard Ipod Earplugs.
Pagina: 1