Accu van laptop loeiheet

Pagina: 1
Acties:

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Na zoeken in de search waar niets te vinden was start ik maar een topic hier.

ik zit te werken achter me laptop merk ik op dat mijn accu onwijs heet wordt. ik voelde het zelfs aan de bovenkant van de laptop er uit stralen. ik had mijn laptop aan 't stroom hangen op het moment dat het gebeurde.

Wat is dit voor iets raars?

Het gaat om een:
Acer travelmate 8000
Sanyo SQ-1100 accu

Pak je rust!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
en zonder voeding?

Verwijderd

dat is overbelading... de accu zit in principe al vol, dus word de overige energie die er binnenkomt in de accu omgezet in warmte.

als je via het stopcontact aan het laptoppen bent kan je beter ff de accu eruit halen

/edit

ook word de levensduur van de accu verkort op deze manier

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 09:57 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
hoe heet is heet? kun je je vinger er nog op houden?

PSN: djmurcielago

• Den the Man
  • Niet online
hij stond idd aan het netstroom.

Heb de acuu er uit gehaald, gelukkig heb ik een hoge pijngrens maar de accu had niet veel warmer moeten worden.

ik hoop dat de accu nu niet naar de kl*te is :/

[ Voor 8% gewijzigd door Den the Man op 10-10-2006 11:19 ]

Pak je rust!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02 20:06
nou is mijn accu nooit echt goed geweest in lang draaien. maar ik gebruik hem bijna altijd aan t stroom. op school hing hij aan stroom hier thuis hangt hij ook altijd aan stroom.

een beetje goed laptop laat toch op en gaat daarna gewoon van t stroom draaien.. mijne word nou niet echt overdreven warm hoor :/ tis een Jewel btw.

en dan nog. op het werk als je hele dag met een laptop werkt ik heb echt nog nooit iemand om de xx uur zijn laptop aan en af het stroom zien halen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• bitpixl
  • Niet online
Ik heb zelf net een nieuwe laptop en haal nu ook standaard de batterij eruit als ik op stroom werk.
Voor de nieuwe laptop had ik ook TM8000 (8004 LMi om precies te zijn) en die batterij ging na 2 jaar nog maar 20min mee...
Pagina: 1