Ik heb een budget systeem samengesteld en gebouwd en ondervind veel vastlopers.
Geen meldingen van windows of BSOD, puur alleen vastlopers. Eerst na de eerste windows xp installatie, bij het installeren van de moederbord drivers. Een nieuwe Xp install gedaan, leek goed te gaan, maar nu loopt ie willekeurig vast en veel problemen met internetten en mail. Internet verbinding lijkt in orde te zijn.
Nu vroeg ik me af of dit de problemen te maken kan hebben die Nforce 4 in combinatie met maxtor al langer hebben. Of zijn die problemen al opgelost, en los ik mijn probleem niet zo snel op door een ander merk HDD aan te schaffen?
Hier is zoveel over te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Specs:
Processor AMD Sempron 3000+ AM2
MB ASUS AM2 M2NPV-VM
512 Mb PC800 DDR2 PQI
HDD MAXTOR 80GB 8MB SATA II 6V080E0
DVD RW NEC AD-7173 18x12xRAM LF BlackBLK
Behuizing Centurion 534
Cooler master eXtreme Power Passive PFC 380W
Geen meldingen van windows of BSOD, puur alleen vastlopers. Eerst na de eerste windows xp installatie, bij het installeren van de moederbord drivers. Een nieuwe Xp install gedaan, leek goed te gaan, maar nu loopt ie willekeurig vast en veel problemen met internetten en mail. Internet verbinding lijkt in orde te zijn.
Nu vroeg ik me af of dit de problemen te maken kan hebben die Nforce 4 in combinatie met maxtor al langer hebben. Of zijn die problemen al opgelost, en los ik mijn probleem niet zo snel op door een ander merk HDD aan te schaffen?
Hier is zoveel over te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Specs:
Processor AMD Sempron 3000+ AM2
MB ASUS AM2 M2NPV-VM
512 Mb PC800 DDR2 PQI
HDD MAXTOR 80GB 8MB SATA II 6V080E0
DVD RW NEC AD-7173 18x12xRAM LF BlackBLK
Behuizing Centurion 534
Cooler master eXtreme Power Passive PFC 380W
[ Voor 10% gewijzigd door Basement op 10-10-2006 08:37 ]