he, ik heb hier een eigen mailserver, en nu wil ik deze dus als pop en smpt server gaan gebruiken (logisch)
ik kan op mijn server een reg bestandje laten compilen met outloog gegevens waar dit oa instaat:
pop kan ik wel inkomen met behulp van deze gegevens maar het verzenden van een email wilmaar niet lukken in thunderbird
ik snap eigenlijk niet waarom ik bij SMTP username niks moet invullen. Hij blijft maar vast zitten bij "verbinden met mail.mijnserver.nl".
ik heb bij smtp serverinstellingen:
servernaam: mail.mijnserver.nl
poort: 25
gebruikersnaam: <niet gespecificeerd>
beveiligde verbinding: Geen
Ik heb ook werkelijk alle combinaties van beveiliging geprobeerd, net als heel veel gebruikersnamen.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Alvast bedankt
ik kan op mijn server een reg bestandje laten compilen met outloog gegevens waar dit oa instaat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| "POP3 User Name"=MAILADRES "SMTP User Name"="" "POP3 Prompt for Password"=dword:00000000 "SMTP Prompt for Password"=dword:00000000 "SMTP Display Name"=MAILADRES "SMTP Email Address"=MAILADRES "POP3 Skip Account"=dword:00000000 "SMTP Use Sicily"=dword:00000002 "POP3 Timeout"=dword:0000003c "SMTP Timeout"=dword:0000003c "SMTP Secure Connection"=dword:00000000 "SMTP Split Messages"=dword:00000000 "POP3 Port"=dword:0000006e "SMTP Port"=dword:00000019 |
pop kan ik wel inkomen met behulp van deze gegevens maar het verzenden van een email wilmaar niet lukken in thunderbird
ik heb bij smtp serverinstellingen:
servernaam: mail.mijnserver.nl
poort: 25
gebruikersnaam: <niet gespecificeerd>
beveiligde verbinding: Geen
Ik heb ook werkelijk alle combinaties van beveiliging geprobeerd, net als heel veel gebruikersnamen.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Alvast bedankt