Toon posts:

ASUS ACPI Cneter ??

Pagina: 1
Acties:
  • 1.535 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is geen typfout. Sinds ik mijn nieuwe pc heb switchen sommige games spontaan naar de desktop. Als ik dan alt tab doe dan kan ik er wel weer in. Maar tijdens de alt+tab zie ik staan 'ASUS ACPI Cneter' . Als je daar dus naartoe wil gebeurt er niets en volgens mij zorgt dit voor de crashes.

Is er een progje wat monitort welk programma wat doet op welk tijdstip zodat ik kan achterhalen waarom dit steeds gebeurt?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

doe eens voor de lol start->uitvoeren->msconfig
en dan eens kijken of je de executable kan vinden die er bij hoort en die dan eens uit zetten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Kan er niets over vinden daar. Wel zie ik af en toe iets door m'n taakbalk schieten. Heel eventjes.

Er draait wel een proces dat ik niet thuis kan brengen: aaCenter.exe
Google levert hierop ook maar 5 results. het staat in C:\Programme\ASUS\AASP\1.00.01\aaCenter.exe
Hoe weet ik nu of dit de boosdoener is?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 23:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb zojuist aacenter.exe uigezet in het opstartscherm van msconfig en gereboot. Nu zie ik het logo van Asus ACPI cneter niet meer tijdens alt+tab, maar nog steeds crashen games.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 23:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het blijkt "hptskmgr.exe" te zijn. Dit behoort tot de software van mijn HP 1315 all in one printer.
Lekker is dit. Wel wil ik deze software blijven gebruiken. Iemand ook dit probleem gehad?
Dezen iig wel : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1135835/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1062276

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 13:46 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

offtopic:
Zou je volgende keer je bericht gewoon verder blijven editten ipv een nieuwe reply te maken als je de laatste bent na 24 uur? Anders staat het zo kickerig. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Geen probleem ik zal volgende keer blijven editten.

Heb het ondertussen opgelost door hpcmpmgr.exe niet op te laten starten als windows start.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 13:20 ]

Pagina: 1