Toon posts:

Verhuizen -> eerst vaste lijn, dan ADSL+telefonie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga volgende maand verhuizen (net nu de verhuurder glasvezel rond mn flat aan t aanleggen is, maar goed), en nou moet ik internet, telefonie en tv gaan regelen. Prima, er zijn veel aanbiedingen zou je denken. maar waar het om gaat is het volgende:
Moet ik nou eerst een kpn vaste lijn laten activeren, voordat ik bijvoorbeeld van tele2 internet+bellen (en evt digi TV) afneem? er wordt veel geadverteerd met "geen kpn meer nodig", maar volgens mij klopt dat niet helemaal.
Nog wat: ik wil hjet liefste 'triple play', maar kan op de sites van tele2, kpn en upc alleen abo's vinden voor adsl+tel of adsl+tv. bij tele2 kan alledrie maar daar moet je een 'oud' kpn nummer invoeren. en dat heb ik niet!
de enige optie die ik kan bedenken om niet kpn het tarief voor de activcatie van een vaste lijn te hoeven betalen als ik er daarna niks meer mee doe zou dus UPC zijn.maarja, op de een of andere manier heb ik niet heel veel vertrouwen in upc...
Iemand ervaring hiermee? kon er in ieder geval niks over vinden in de faque

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 22:41 ]

Verwijderd

Tele2 bij aanvragen is een Analoge lijn nodig. Deze wordt door tele2 ingepikt. :(
Voor het abbo is de koperlijn nog steeds nodig aleen betaal je KPN nu via Tele2, en als je later adsl van een andere ISP wilt moet je opnieuw een KPN nummer aanvragen. :'(

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Let ook op het jaarabonnement bij Tele2. Ze schotelen het wel lekker voor, geen KPN meer nodig en geen kosten aan KPN. Dat gaat alleen op als je langer dan een jaar al vaste telefonie hebt. Verborgen kosten zo'n 170 euro. Let daar wel op ;)

Verwijderd

Topicstarter
dus tele2 ipv kpn werkt niet.
enige optie is dus UPC kabel+telefonie?

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:04
GraveR schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:48:
Let ook op het jaarabonnement bij Tele2. Ze schotelen het wel lekker voor, geen KPN meer nodig en geen kosten aan KPN. Dat gaat alleen op als je langer dan een jaar al vaste telefonie hebt. Verborgen kosten zo'n 170 euro. Let daar wel op ;)
ik keek net op de site van tele2, maar kon dit nergens vinden.. wat is je bron?

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 15:19

-ET-

Phone Home

Je hebt een vaste lijn nodig om tele2 aan te kunnen vragen.

Deze vaste lijn die huur je voor het eerst bij de KPN en je gaat met de KPN een jaar contract aan. Dit contract dien je eerst uit te zitten voordat tele2 de lijn van KPN over kan nemen.

Verwijderd

Topicstarter
ok, mooi dat ik (en donzz) dat nu weet. opties zijn dus UPC of anders accepteren dat je KPN geld doneert voor iets waar je wrsch geen gebruik van gaat maken.
Pagina: 1