Toon posts:

problemen met laptop scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Jewel Brilliant 2750 heeft op dit moment kuren, het betreft problemen met het 15 inch scherm (1400x1050). Probleem is dat de kleur blauw op een of andere manier "doorloopt". Zolang de kleur blauw er niet aan te pas komt, is het beeld haarscherp maar het blauw wordt dus heel vlekkerig (geel-bruin) weergegeven.

Het grafische gedeelte betreft een Ati Mobility Radeon 8500, het maakt niet uit wat voor drivers ik gebruik of bijvoorbeeld hoe heet de laptop wordt. Soms is het probleem er niet, maar steeds vaker wel.

Iemand een idee?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 13:37
En hoe doet ie het op een extern scherm??

Zo kun je iig uitsluiten of het in je paneel zit of in je vga krt.

Verwijderd

wat DJSmiley al zegt sluit eens een scherm aan je externe connector aan. Slim is dan wellicht om je schermen te klonen (zowel je laptop-scherm als externe scherm zelfde beeld) en dan vergelijken. je kan ook eens kijken of het in verschillende standen van je scherm voorkomt (kabeltje of connector van je scherm mogelijk defect).

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

heb je je laptop afgelopen week laten vallen oid?
dit ivm losse contactjes (gok ik dan).

Probeer eens een linux-live cd (zoals ubuntu). heb je het daar ook? Zo ja... laptop stuk. zo niet... windows.

[ Voor 3% gewijzigd door Boudewijn op 10-10-2006 01:29 ]

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat ik op dit moment niet de beschikking heb over een extern beeldscherm, dus ik kan het niet testen. Overigens is het beeld sinds gisteravond continue niet goed. Nee, ik heb de laptop niet laten vallen.

Wisselen van resolutie of iets dergelijks maakt ook allemaal niet uit.