Toon posts:

Opmerkingen aangaande FS topic merge

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat Crash (terecht) geen discussie wil over de merge van het grote FS topic en het kleine FS X topic, reageer ik hier maar even, want ik wil toch even wat kwijt (dat kan hier toch?).
Kiwiknaapje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:06:
Wat ik dus onterecht vind. FSX is voorlopig nog een spelletje, een game. In tegenstelling tot FS2004 wat met alle addons etc. een echte sim is geworden. Aangezien nu alle mainstream dweeps hier nu dus ook gaan komen, weet ik niet of ik hier nog wel wil posten. Het was altijd leuk hier, je kon hulp krijgen met het echte simmen, nu krijgen we allemaal 'leuke' dingetjes die je kan doen met FSX. Bye bye, tot ziens
Ik vind dit een erg hautaine (hooghartige) reactie. FS X is echt gewoon een opvolger van FS 2004 en het is niet meer dan logisch dat de topics gemerged zijn. Ik vind de charme van het topic juist dat iedereen er kan komen (hetgeen ook de charme van GoT is!). Ik vind het juist top dat hardcore simmers ook complete newbies willen helpen met simpele vragen. Stel je toch voor dat je je zou moeten kwalificeren voor een topic, om mee te mogen doen...! We zijn allemaal eens begonnen...:
Kiwiknaapje schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14.2:
ey mensen. Ik heb zojuist de PMDG 747 'gekocht' en binnen. Alleen als ik em gewoon neerzet op de baan, vallen me instruments uit. En als ik cold en dark begin en ik ga de checklist af, doen ze het ook niet terwijl ik er iets op af zou moeten lezen (EICAS right?)

[b]sorry als ik noob overkom, dat is ook volledig terecht want ik begin nog maar :P
Kiwiknaapje schreef op zaterdag 07 januarai 2006 @ 22:02:
Vraagje over pushback. Om pushback te starten moet je shift-P doen, daar ben ik al achter. Maar er staat dat je daarna stuurt met 1 en 2. Zowel numpad als gewone num keys doen het niet :S
Kiwiknaapje schreef op zondag 15 januarai 2006 @ 11:56:
Over et algemeen is AMD sterker op gebied van games. En ik denk wel dat je FS daaronder kan rekenen. Intel daarentegen is weer sterker op gebied van videobewerking.
Kiwiknaapje schreef op vrijdag 26 mei @ 23:51:
The more the merry-er (of hoe schrijf je dat? :P ). Iemand erbij waarvan ik dingen kan leren. Let trouwens niet op mijn noobness als je meedoet. Ik vlieg nog niet zo lang serieus :P
Stel je nou toch voor, Kiwiknaapje, dat jij, nog helemaal niet zo lang geleden, deze vragen over de game (!) had gesteld en iedereen had gezegd dat je als newbie maar iemand anders met je problemen moest gaan lastigvallen? Of dat niemand met jou had willen meevliegen vanwege je beperkte kennis van het spel. Ik heb maar niet al je newbie-vragen gekopieerd want dat zou wel erg goedkoop zijn (en te veel ruimte vergen), maar volgens mij heb je veel te denken aan het grote topic. Misschien is het nu tijd om iets terug te geven? Ik zou zeggen: blijf gezellig en geef al je opgedane kennis door, zodat iedereen net zoveel plezier kan beleven aan FS als jij! En ik.

Kort gezegd: lang leve de merge! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:00

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:53:

Omdat Crash (terecht) geen discussie wil over de merge van het grote FS topic en het kleine FS X topic, reageer ik hier maar even, want ik wil toch even wat kwijt (dat kan hier toch?).
Ja dat kan ... maar het is hier wel de bedoeling ontopic over het GoT-beleid te discussieren en dat kun je het beste doen door je te onthouden van al te persoonlijke aanvallen op-de-man naar andere gebruikers, iets dat ik een beetje proef in die post, die me iets teveel op één persoon gericht is...

Ik vind het best als je graag je woordje wilt doen over hoe je denkt over die topic-merge (en eventueel dat tegenstanders ook hun standpunt iig kunnen uitleggen).
maar probeer het wel iig correct en netjes naar elkaar toe te houden.... :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen