Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
http://www.manicdeals.com/Product/itheater

Ook in nl bij conrad te koop:

http://www1.nl2.conrad.co...x_results=10&cachedetail=

Echt bioscoopplezier met reuzenbeeld - heel eenvoudig op te zetten! Dat is mobiel amusement in een volledig nieuwe dimensie. Opwindende game-, film- en sportervaringen in grootbeeldformaat, onafhankelijk van televisie of monitor en daardoor ook mobiel inzetbaar. Kom in lijfelijk contact met de helden en acteurs. Een adembenemend beeldformaat van 127 cm maakt het mogelijk! Aansluitbaar op verschillende videobronnen als DVD-spelers, videorecorders en game-consoles. De LCD-videobril spaart uw ogen, zit zeer prettig en past zich optimaal aan uw gezichtsvorm aan. En voor een bijpassend geluid zorgt de ingebouwde stereo-oortelefoon!
-------------

Mooie verkooppraatjes, maar ik wil wel eens wat ervaringen lezen van kopers. Iemand ervaringen met dit speeltje?
Uiteraard ben ik erg geinteresseerd in de beeldkwaliteit en het effect van deze beeldprikkels zo dicht op je ogen.

Links naar reviews of andere vergelijkbare producten zijn ook zeer welkom. Zelf stuit ik alleen op commerciele sites.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hey dat is tof. Zou dus ook op je pc werken als je een videokaart hebt met video out? Lijkt me wel tof om mee te gamen, en niet eens zon verschrikkelijk hoge prijs.
Maargoed, praktijkervaringen zijn dan wel interessant ja.. ben benieuwd of dit echt zo lekker werkt.

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 21:31
Is er iemand die kan onderbouwen dat dit je ogen spaart....

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit kan simpelweg geen goede kwaliteit opleveren...

De resolutie is 320 x 240, dus dat houdt al niet over, maar het belangrijkste is dat deze alleen via de standaard (gele) tulpstekker verbonden kan worden. Dit is dan wel de meest compatible plug, maar ook meteen de aansluiting die het meeste kwaliteitsverlies oplevert....

Het idee is leuk, jaren geleden heeft JVC ook dergelijke headset gemaakt die nog veel duurder waren en ook allemaal slechte beeldkwaliteit leverden :)

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-11 11:29
je zal hier wel, net zoals bij al die andere brillen, na een half uurtje flink koppijn van krijgen :/

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 23:59
wa das me eerste reactie, zal het niet erg vinden om te hebben.
the matrix mee spelen of zo (is wel zo realistic dan ).
maar als hij minder slecht is voor je ogen ga ik er maar voor sparen.
Pagina: 1