Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Je bewerkingen vind ik wel lekker al is het contrast op 2 wel erg hoog.
Lekkere serie met als aanmerking dat ik het wat veel herhaling vind (1+2 en 3+4+5).
Favo's 1 en 4.
Lekkere serie met als aanmerking dat ik het wat veel herhaling vind (1+2 en 3+4+5).
Favo's 1 en 4.
Thanks. Ja, vond zelf ook dat ik precies wel wat over the top gegaan was met contrast op 2.djengizz schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:35:
Je bewerkingen vind ik wel lekker al is het contrast op 2 wel erg hoog.
Favo's 1 en 4.
En wat betreft de herhaling, heb niet erg lang op de spoorwegbrug/langs de spoorweg gestaan, anders had ik waarschijnlijk ook andere interessante spoorwegkliekjes gemaakt. Vond het wel zonde om er ééntje uit te pikken en die in het Testcase-forum te werpen.
Maar was dus éigenlijk op zoek naar iets Nep (nog niets gevonden) toen ik daar voorbij kwam.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Ik bedoel niet persé dat je meer variatie moet hebben door meer verschillende foto's te plaatsen. Je zou ook prima een case van 3 foto's kunnen posten.TomSwinnen schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:40:
En wat betreft de herhaling, heb niet erg lang op de spoorwegbrug/langs de spoorweg gestaan, anders had ik waarschijnlijk ook andere interessante spoorwegkliekjes gemaakt.
Ik vind ze alle 5 niet slecht maar ik denk dat je als case net zo veel neerzet in minder beelden. Niet dat het erg is maar gewoon iets dat me opviel.
Begrijp je, hoor. Vooral de 3 laatste zijn eigenlijk gewoon exact hetzelfde onderwerp, maar net dat beetje anders. Laten we het houden op het feit dat ik gewoon niet kon kiezen?djengizz schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:45:
[...]
Ik bedoel niet persé dat je meer variatie moet hebben door meer verschillende foto's te plaatsen. Je zou ook prima een case van 3 foto's kunnen posten.
Ik vind ze alle 5 niet slecht maar ik denk dat je als case net zo veel neerzet in minder beelden. Niet dat het erg is maar gewoon iets dat me opviel.
Ik ben het wel eens met djengizz: veel herhaling. Verder lekkere platen, en de bewerking kan ik ook wel hebben.
#1: Vind ik de beste van de serie: hij is beter dan #2 in vooral de vlakverdeling. De lijnen leiden je mooi naar de horizon, de bewerking vind ik *erg* mooi... Topplaat, eentje voor aan de muur wat mij betreft.
#2: Deze oogt wat onrustig. Ik denk dat het komt doordat alle lijnen zo naar de uiterste hoek lopen: bij #1 heb je nog een mooi stuk egale lucht voor de nodige rust, dat mis ik hier echt. Vind hem ook wat te groen.
#3: Saai. Kleuren, scherpte zijn in orde, maar: saai.
#4: Dito
#5: Iets minder saai door de leuke kleuren, het mooie contrast, en de originele compositie.
Mijn favorieten zijn dus duidelijk 1 en 5
Wat Nep betreft: je zou natuurlijk de tiltshift truc kunnen doen die al een paar keer is langsgekomen, ik denk dat #1 zich daar wel voor leent
#1: Vind ik de beste van de serie: hij is beter dan #2 in vooral de vlakverdeling. De lijnen leiden je mooi naar de horizon, de bewerking vind ik *erg* mooi... Topplaat, eentje voor aan de muur wat mij betreft.
#2: Deze oogt wat onrustig. Ik denk dat het komt doordat alle lijnen zo naar de uiterste hoek lopen: bij #1 heb je nog een mooi stuk egale lucht voor de nodige rust, dat mis ik hier echt. Vind hem ook wat te groen.
#3: Saai. Kleuren, scherpte zijn in orde, maar: saai.
#4: Dito
#5: Iets minder saai door de leuke kleuren, het mooie contrast, en de originele compositie.
Mijn favorieten zijn dus duidelijk 1 en 5
Wat Nep betreft: je zou natuurlijk de tiltshift truc kunnen doen die al een paar keer is langsgekomen, ik denk dat #1 zich daar wel voor leent
erg veel zelfde, saaie compo's imho, enge z/w trucjes, hmm, 2 is wel ok qua sfeer, maar had 't beeld van #1 moeten hebben.
Maaruh, je bent opweg, ga door, ik zie er wel wat eigens in..
Maaruh, je bent opweg, ga door, ik zie er wel wat eigens in..
|>
Verwijderd
1 en 2 hebben zeker potentie, je krijgt goed het idee van snelheid enzo en bij 2 vind ik de kleuren errug mooi, hoewel het wel erg geshopt is. De laatste 3 foto's van alleen een 'leeg' spoor doen me eigenlijk niet zoveel...
Pagina: 1