Toon posts:

uitzendinggemist.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
LS,

Kan iemand me helpen. Ik kan niet meer via uitzendinggemist.nl dingen bekijken. Sinds ze zijn gestopt met streamen in Real-formaat krijg ik alleen nog een controlebalkje tegen een zwart witte achtergrond te zien.

Ik heb al vanalles geprobeerd: Firewall (Sygate) uitzetten, Windows Media player opnieuw installeren, updaten en codecs downloaden. Met Firefox ipv IE heb ik hetzelfde probleem. Eerdere posts geven ook geen uitkomst.

Niemand schijnt hetzlefde probleem te hebben, kan iemand mij vertellen wat er aan de hand kan zijn?

Thanx, S.

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik vind die nieuwe 'player' ook echt om te janken, je kan niet eens meer op pauze drukken. Wat ik doe is kijken bij mn fire-wall info-scherm (netstat werkt misschien ook wel) welke url gebruikt wordt, en die url pasten in mn player, bv BSplayer

Hier komt iets hips te staan

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Ik heb ook een enorme hekel aan die 'embedded players'. Waarom niet gewoon de gebruiker de keuze geven om de uitzendingen altijd in een externe player te laten weergeven?

Verwijderd

Doet WMP het wel op een andere site?(met FF)

Zo nee, probeer eens dit(save as) in je plugins folder te zetten van FireFox. Dat hielp bij mij voor WMP.

Zo ja, dan weet ik het probleem ook niet, en zou ik eens een email sturen naar de betreffende website.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je topic is verplaatst omdat het niets te maken heeft met Windows Servers en Software en is ietwat hernoemd omdat het niet helemaal duidelijk maakte at nu het onderwerp was. Maar het staat dus hier: Uitzending gemist opent Windows media player niet*

Ga daar maar verder, te beginnen met de tips hierboven (en het noemen van je OS) :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.