Toon posts:

printer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik werd zojuist gebeld door kennissen die een probleem hadden met hun printer.
Ik pakte mijn mooie fiets en ging even een kijkje nemen, en wat schetste mijn verbazing...:
als ik een bestand wilde afdrukken kreeg ik (ook als het vinkje: "naar bestand afdrukken" uit stond) een venster van "naar bestand afdrukken".
ik heb even zitten kijken waar het aan zou kunnen liggen maar kon geen oplossing vinden.
heeft iemand enig idee?
bvd

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-02 19:26
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:36:
hey,
ik werd zojuist gebeld door kennissen die een probleem hadden met hun printer.
Ik pakte mijn mooie fiets en ging even een kijkje nemen, en wat schetste mijn verbazing...:
als ik een bestand wilde afdrukken kreeg ik (ook als het vinkje: "naar bestand afdrukken" uit stond) een venster van "naar bestand afdrukken".
ik heb even zitten kijken waar het aan zou kunnen liggen maar kon geen oplossing vinden.
heeft iemand enig idee?
bvd
Maar de printer print nog wel gewoon? of Helemaal niet meer doordat het naar een bestand wordt afgedrukt. En is dat opeens gekomen of is er software geinstallerd. Is dit zo op alle accounts en bij ieder programma? Een test pagina gaat die wel goed? Wat heb je zelf af onderzocht?

verdwaalde ict'er op elektro!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Even de printerdriver opnieuw installeren werkt vaak wel voor dit soort vage bugs. Kijk ook eens of de instelling toevallig niet anders staat in het advanced venster!

Verwijderd

Topicstarter
hij print helemaal niks meer, dat is het probleem.
normaal zou de printer het bestand gewoon afdrukken, maar in dit geval krijg je dus een extra venster nadat je op OK klikt, en hij drukt dus alleen nog maar af naar bestanden ipv op papier...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-02 14:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:47:
hij print helemaal niks meer, dat is het probleem.
normaal zou de printer het bestand gewoon afdrukken, maar in dit geval krijg je dus een extra venster nadat je op OK klikt, en hij drukt dus alleen nog maar af naar bestanden ipv op papier...
Staat wel de goede printer geselecteerd en niet toevallig de Microsoft Office Document Image Writer?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat heb ik allemaal gecheckt.. er staat sws maar 1 printer aangesloten daar.
en in word staat verder "naar bestand afdrukken" dus uit, dus ik snap het niet..

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:47:
Even de printerdriver opnieuw installeren werkt vaak wel voor dit soort vage bugs. Kijk ook eens of de instelling toevallig niet anders staat in het advanced venster!
die drivers kan ik straks even proberen, maar die instellingen staan in dat advanced venster verder ok..
Pagina: 1