Geen beeld met D3D met geforce 6800 GT 256mb

Pagina: 1
Acties:

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
hallo allemaal,
ik heb sinds vandaag een vreemd probleem. op het moment dat ik een D3D game start, hoor ik wel geluid van het spel, en de muisbewegingen in het menu, maar ik krijg geen beeld. Ik kwam er achter toen ik het spel Company of heroes startte, maar het gebeurt ook bij COD2, FEAR en NFS most wanted. In eerste instantie draaide ik de 83.40 driver, maar ook 91.47 en 92.91 geven hetzelfde probleem. Ik heb de drivers voorafgegaan aan driver cleaner geinstalleerd. Bij de dxdiag testjes, zie ik bij de d3d test wel de kubus, maar niet het dx logo. Ipv het logo zie ik rode vlakken. Op mijn 6800 GT zit een zalman VF700 koeler en de temp komt niet boven de 50 graden. Verder bestaat mijn pc uit een asus a7n8x-x mobo, 768mb pc2700 ddr, een audigy1 en een 80gb wd800jb hd. Ik begrijp er helemaal niks van en vraag hierbij jullie hulp.

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01-2025
Heb je het die dx tests ook al geprobeerd et de standaard driver van windows. Als je dan hetzelfde probleem hebt dan is of je agp chip stuk en dus je mobo of je gpu.

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
het is opgelost!! heb de videokaart eruit gehaald en schoon geblazen (zag er wel schoon uit). Daarnaast het AGP slot schoongeblazen en de kaart terug gezet. Comp. weer aan en alles loopt weer. Ik kan alleen geen verklaring voor het probleem.....blijft vreemd