Sinds gister internet signaal. Helemaal blij en nieuwsgierig dat ik ben omtrent de snelheid, gelijk een laptop via een patchkabel direct aan het kastje gehangen...en ja hoor hij deed het. Die laptop heeft echter een VPN verbinding via mn vaders werk waardoor die niet erg snel is. Snel een PC naar beneden gehaald, aangesloten.....maar geen signaal.
Ik had wat aanpassingen gedaan, zodat de kaart automatisch een ip toegekend zou kregen (wat zover ik weet de bedoeling is), maar tot op heden nog geen enkele activiteit.
ik had al 127.0.0.1 gepingd, bij de netwerkkaart lijkt dus alles goed te zitten.
dit zijn de resultaten van ipconfig/ all in command prompt:
hostname lijkt me onbelangrijk
primair dns achtervoegsel is leeg
knooppunttype: broadcast
ip-routering ingeschakeld: nee
wins proxy ingeschakeld nee
ethernet LAN-verbinding:
statum van medium: medium ontkoppeld (logisch, want lampje van de netwerkkaart brand ook niet)
beschrijving Accton EN1207D-TX PCI Fast Ethernet-adapter
Fysiek adres: 00-10-B5-91-EE-51
Ik heb inmiddels een 2e pc geprobeerd, maar ook hier zelfde resultaat.
Alle 3 de systemen draaien overigens Windows XP Pro
Iemand enig idee?
MvG, Bob
Ik had wat aanpassingen gedaan, zodat de kaart automatisch een ip toegekend zou kregen (wat zover ik weet de bedoeling is), maar tot op heden nog geen enkele activiteit.
ik had al 127.0.0.1 gepingd, bij de netwerkkaart lijkt dus alles goed te zitten.
dit zijn de resultaten van ipconfig/ all in command prompt:
hostname lijkt me onbelangrijk
primair dns achtervoegsel is leeg
knooppunttype: broadcast
ip-routering ingeschakeld: nee
wins proxy ingeschakeld nee
ethernet LAN-verbinding:
statum van medium: medium ontkoppeld (logisch, want lampje van de netwerkkaart brand ook niet)
beschrijving Accton EN1207D-TX PCI Fast Ethernet-adapter
Fysiek adres: 00-10-B5-91-EE-51
Ik heb inmiddels een 2e pc geprobeerd, maar ook hier zelfde resultaat.
Alle 3 de systemen draaien overigens Windows XP Pro
Iemand enig idee?
MvG, Bob