Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
herinstall.. waarschijnlijk stikt het van de spyware/adware op je pc. Heb je hitmanpro al gedraaid?
Ja, wees eens iets specifieker.MADG0BLIN schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:49:
Wat voor foutmelding geeft hij?
Welke foutmelding? Heb je SP2 geinstalleerd? etc.
Hoi!
kevin33,
Ik ga je topic sluiten en wel hierom - ik mis elke vorm van eigen inzet van jouw kant. Wat heb jij bijvoorbeeld al geprobeerd om je probleem op te lossen en wat kwam je daarbij tegen? Waar heb je zoal al eens op gezocht en wat lukte er wel of niet aan die gevonden oplossingen?
Ik mis daarnaast ook nog een boel informatie - welke foutmeldingen krijg je bv exact?
In ieder geval - dit topic heeft op deze manier geen kans van slagen en dus gaat je topic dicht
Ik ga je topic sluiten en wel hierom - ik mis elke vorm van eigen inzet van jouw kant. Wat heb jij bijvoorbeeld al geprobeerd om je probleem op te lossen en wat kwam je daarbij tegen? Waar heb je zoal al eens op gezocht en wat lukte er wel of niet aan die gevonden oplossingen?
Ik mis daarnaast ook nog een boel informatie - welke foutmeldingen krijg je bv exact?
In ieder geval - dit topic heeft op deze manier geen kans van slagen en dus gaat je topic dicht
Dit topic is gesloten.
![]()