SIDN is leuk aan het spelen met DRS 4. Momenteel is het meer offline voor onderhoud en om storingen te fixen dan dat het werkzaam is. Ik werk bij een domeinnamen registrar en heb momenteel meerdere aanvragen/verhuizingen lopen bij SIDN aangevraagd via DRS4. Zojuist heb ik gebeld met SIDN en ze konden vertellen dat het wegens onderhoud niet mogelijk was om de status van de aanvragen/verhuizingen op te geven. Dit is hetzelfde als dat ze me vorige week konden vertellen. SIDN verwijst onze klanten naar de website, daar kunnen ze lezen over de technische problemen die ze ondervinden...
Het lijkt mij handiger om een systeem eerst goed te testen voordat je live gaat... Zorg iig voor alternatieven mochten er problemen optreden. Zit nu al 2 weken te wachten op reaktie. Een tijdindicatie geven ze niet, ze beweren dat het misschien wel een maand gaat duren. Tja, klantvriendelijkheid was een van de aandachtspunten
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hier van ondervinden?
Het lijkt mij handiger om een systeem eerst goed te testen voordat je live gaat... Zorg iig voor alternatieven mochten er problemen optreden. Zit nu al 2 weken te wachten op reaktie. Een tijdindicatie geven ze niet, ze beweren dat het misschien wel een maand gaat duren. Tja, klantvriendelijkheid was een van de aandachtspunten
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hier van ondervinden?
Whoop!