SgtStrider schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:42:
[...]
In plaats van dat je gaat zitten te hakken op posters kan je misschien ook eens lezen wat er word verteld, dit komt erg arrogant over. Feit blijft dat er blijkbaar al meerdere mensen het hebben gedaan. Ik denk ook niet dat iemand jouw stelling hoeft te onderbouwen, zoals je zelf zegt is het redelijk "hopeloos"

Laat mij dan maar arrogant overkomen.
Ik hoop alleen dat iedereen die dit topic leest gewoon koelpasta o.i.d. blijft gebruiken.
Ik heb eerder gezien dat iemand zo stom was geweest er niks tussen te doen, die processor
heeft het niet lang uitgehouden.
Ik hoop op deze manier mensen daarvoor te behoeden.
Dat jullie blijven strooien met dat het niet nodig is, vind ik kwalijk.
Jullie zeggen dat het niet noodzakelijk is, vervolgens leest iemand hier dat, die rookt zijn processor op en kan naar de garantie fluiten.
Vergoeden jullie die proc.? Ik d8 het niet.
Dus gewoon gebruiken dat spul!!
Neem het risico niet!!
Ik heb 1 keer een PIV bij een vriend gerepareerd, koeler zat er perfect op, maar zat niets tussen. Ding schoot richting de 80 graden (niet tijdens boot, maar in windows ook langzaam maar zeker en in games veeel sneller) en schakelde uit. Hij had er een Thermaltake 9+ ofzo opzitten? Fan gewoon goed en strak erop. Ik eraf, schoonmaken, AS5 dun ertussen, stressed 58 graden yah ... neuh scheelt maar 5 graden

... hier dus minimaal 22 ...
Dit komt overeen met de ervaringen die ik tot nogtoe gehad heb met processoren zonder pasta of thermal pad.
Het gevaar zit er ook in dat de processor niet gelijk overhit raakt, maar dat het "langzaam" gebeurd.
Daardoor "lijkt" er niks aan de hand te zijn.
Totdat het te laat is . . .
[
Voor 25% gewijzigd door
henri8096 op 09-10-2006 17:48
]