Toon posts:

CoD 2 achter Hamachi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Om met een paar vrienden CoD 2 te spelen, heb ik geprobeerd een server op te zetten. In eerste instantie is dit prima gelukt, via het LAN kan iedereen de server vinden en ook meespelen.
Maar om andere personen die zich niet in het LAN bevinden ook mee te laten spelen, gebruiken we Hamachi. Iedereen vind de server, kan de server joinen, maar daar houd het dan ook op, iedereen krijgt de melding 'Awaiting Key Authorization' (of iets dergelijks). Ik heb in mijn modem/router (KPN Experia Box) de poorten voor CoD2 (UDP 20500,20510,28960) geforward naar mijn server en ook voor Hamachi de UDP poort 12975. Maar hiermee is het probleem niet opgelost.

Kan iemand mij helpen wat er fout gaat en wat ik hier aan kan doen? Ik heb al geprobeerd om zonder Hamachi te 'serveren', maar dan vind helemaal niemand de server, ook niet als deze als favoriet wordt ingesteld.

Alvast bedankt!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb hetzelfde issue

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 15:00

KoffieNT

banaan

Ik ook...Toevallig hebben we met zn 3e eergister COD2 over Hamachi proberen te spelen, zonder succes.

Nou zijn er wel wat hits via google, dat je een bepaald ip moet veranderen van extern naar je eigen pc en dat die key authorisation dan gewoon de hostpc vind en dat het dan opgelost was, maar dat was ook niet het geval.

Een andere cod2-hamachi'er vertelde dat hij tot 50seconden ongeveer had gewacht en dat hij er toen wel doorheen kwam. Ik heb tot 80 gewacht en nog steeds niets.

hmm, raar.. }:O

edit: we hebben trouwens direct proberen te connecten. Dus via console /connect 5.x.xx.x (hamachi-ip van de server-pc), want gewoon bij LAN-games vond hij hem niet eens.

[ Voor 33% gewijzigd door KoffieNT op 12-10-2007 10:06 ]

:D