Zepto Znote 6615WD Gamer

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.039 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

steveman

Comfortabel ten onder

ThaGostino schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:59:
mensen uit drenthe of omstreken, mail maar als je geil van de laptop bent
mag ik ook mailen als ik zelf er al 1 heb? ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
FReNsJ,

Hoelang heb jij moeten wachten op je laptop? Ik heb de mijne eind December besteld en hij ligt nog altijd in Denemarken. (woon ook in België)

[ Voor 7% gewijzigd door Jegapia op 18-01-2007 11:02 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:38

kraats

Ik rol

Jegapia schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:01:
FReNsJ,

Hoelang heb jij moeten wachten op je laptop? Ik heb de mijne eind December besteld en hij ligt nog altijd in Denemarken. (woon ook in België)
:| Die van mij ligt daar ook al een tijdje, als ik naar de tracking van DPD kijk. Heb 'm 4 januari besteld. Ik heb Joep al gemaild, die zou het uitzoeken. Ik wacht met smart op mijn nieuwe speeltje ;)

edit:
Ik zie net op de tracking dat 'ie in Nederland is aangekomen!!! *O* Nu nog in Harderwijk ;)

[ Voor 10% gewijzigd door kraats op 18-01-2007 12:17 . Reden: extra info ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReNsJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

FReNsJ

leeta semowa

Jegapia schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:01:
FReNsJ,

euhm, totnutoe 5 dagen :p (ik heb hem nog niet he?)
zaterdag besteld en betaald, maar het geld was er gisteren, dus gisteren/vandaag zou hij in productie moeten gegaan zijn. Ik zou er niets mee inzitten om hem pas begin februari te krijgen, dan zijn men examens gedaan :)

Maar toen ik bestelde stond er ook verwachte datum van 30 januari geloof ik.
Heb jij iets veranderd aan de standaard configuratie? ik niet in ieder geval.

Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Bij mij was de verwachte leveringstermijn 2 Januari :( .

De configuratie heb ik gelaten zoals die was, maar heb er wel nog een sleeve bij besteld. Joep had me wel laten weten (toen het al te laat was om dat nog te wijzigen) dat hij een goede week vertraging zou hebben doordat ze er een azerty klavier in wouden steken, terwijl ik wel degelijk en héél bewust een querty klavier heb geselecteerd.

12 januari heeft DPD mijn laptop opgehaald en en op 16 en 17 8)7 Januari hebben ze iets gedaan met informatie (hier zet ongeveer 24 uur tussen |:( ).

Op dit moment zijn mijn ervaringen niet heel positief maar ik zie ook aan de anderen dat ze wel héél goede ervaringen hebben dus ja, ik zal een beetje pech hebben zeker. Als ik mijn laptop éénmaal heb ben ik dit toch allemaal vergeten :9~ !

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
@Jegapia: ik heb ook heel erg lang moeten wachten op mijn laptop, omdat ik een azerty klavier moest hebben. Kheb er nu nog altijd geen, maar ze zullen binnen enkele maanden er dan wel eens zijn zeker...
Jammer dat je hebt moeten wachten terwijl je niet eens een azerty had besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-08 10:18
Wacht eens eventjes mensen. De service van Zepto is goed; héél goed zelfs. Ik spreek uit ervaring. Het probleem is, dat wij twee dingen door elkaar halen. De bezorgservice is NIET van Zepto. Met andere woorden, bezorgen is niet zoals het zou moeten zijn. Ik heb ongeveer 14 dagen moeten wachten op mijn laptop door het geklungel van DPD, en nee, daar was ik inderdaad absoluut niet blij mee.

Ze hadden me nog gebeld om het adres te verifieren, en toen beloofd dat hij vóór 2 uur afgeleverd zou worden.
het werd 6 uur. Toen ik om een verklaring vroeg aan de bezorger himself zei hij 'eeeh... weet ik niks van'

dus nee, DPD is niet je van het.

ik hoop dat hierbij misverstanden voorkomen zijn. Idd wel lullig voor Zepto, maar als ze slim zijn doen ze hier iets aan.

nu nog wachten op mijn 12cell, die nu delayed is naar 2 februari :( (+14 dagen verzendtijd.... 3>)

[ Voor 6% gewijzigd door Mday op 18-01-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReNsJ

FReNsJ

leeta semowa

Bij ons is DPD nochtans ook altijd snel hoor, en ze kennen ons huis want mijn broer handelt zeer veel via ebay :)

En naar mijn ervaringen krijg ik DPD pakketjes ook snel aan... misschien enkel DPD NL? :+

Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Mday schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:03:
De bezorgservice is NIET van Zepto.
Wees gerust.. hier nog geen klacht over Zepto!! ik kan alleen niet wachten ;) Tja.. boys and their toys..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Laatst online: 12-09 22:08
Als er via denned besteld wordt, zal er dan net zo'n lange wachttijd zijn? Neem aan dat zij toch wel een voorraadje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ajampaniki schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:08:
Als er via denned besteld wordt, zal er dan net zo'n lange wachttijd zijn? Neem aan dat zij toch wel een voorraadje hebben.
Nee, komt ook uit .dk . Die van mij was redelijk snel daar vertrokken btw. Raar verhaal :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Waarom bestellen sommige hierzo eigenlijk bij DenneD?

Heeft nog hogere leveringskosten ook volgens mij!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Ik zeg niet dat de service van Zepto slecht is, ik zeg alleen dat ik mindere ervaringen heb. De reden dat ik mijn nieuwe Laptop bij Zepto besteld heb is omdat ik hier zo veel goede comments lees over service/prijs/prestatie.
Ik heb nog steeds vertrouwen in Zepto en vanaf mijn nieuwe aanwinst hier is zal ik dat ook weer allemaal vergeten zijn :).

(vind het alleen k*t dat ik meer dan een week langer heb moeten wachten op een azerty klavier terwijl ik liever op qwerty typ, ben momenteel ook op een qwerty aan het typen op mijn gewone pc, dus binnenkort heb ik een qwerty naast een azerty staan.)

offtopic: De service van DPD zuigt idd, met UPS heb ik nog nooit problemen gehad en op 2 dagen is het pakketje hier. Met DPD heb ik nogal miserie gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door Jegapia op 18-01-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07
ik heb voornamelijk vor denned gekozen omdat ze vlakbij mijn eigen woonplaats zitten. handig als ik ooit problemen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ook vanuit Grunn is nieuwe pekela goed te doen, lokatie vooral dus!

Heb ik nog een vraagje over het touchpad, is daar ook een driver voor toevallig? Ik heb namelijk niet zo'n systray icoontje ervoor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:24:
Waarom bestellen sommige hierzo eigenlijk bij DenneD?

Heeft nog hogere leveringskosten ook volgens mij!
Waarom niet dan ?
Verzendkosten zijn net zo hoog als bij Zepto.nl, en persoonlijk vind ik de service uitstekend (email replies tot 23.30uur). Ik heb er ook voor gekozen omdat deze in de buurt zit van mij. Lekker makkelijk als er iets is. :)

Ik had inderdaad ook ellende met die DPD figuren, maar ja wat doe je eraan. Mijn kameraad overigens niet, want die kreeg van denned de laptop via TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
steveman schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:47:
ook vanuit Grunn is nieuwe pekela goed te doen, lokatie vooral dus!

Heb ik nog een vraagje over het touchpad, is daar ook een driver voor toevallig? Ik heb namelijk niet zo'n systray icoontje ervoor nu.
voor xp bedoel je? of draai je vista
voor xp is er wel een driver iig; ftp://ftp.zepto.dk/Znote6615WD/Drivers/XP/Touchpad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ThaGostino schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:42:
[...]

voor xp bedoel je? of draai je vista
voor xp is er wel een driver iig; ftp://ftp.zepto.dk/Znote6615WD/Drivers/XP/Touchpad/
Ah ok! xp idd (zat al op die cd te zoeken ...)

woei, kan nu leuk met "moodpad" spelen, thx!

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 19-01-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
Alsje :)

Ik zag in de standaard bios de VT functie zitten. maar nu ik geupdate heb naar de laatste versie, mis ik deze functie, samen met een hele hoop andere :(

is het mogelijk een oudere terug te zetten?
ook heb ik als ik windows afsluit een melding dat schijrven naar geheugen (oid) mislukt is.

Verder hoef ik niet elke keer als ik geboot heb de brightness in te stellen (wat ik eerst wel moest doen met oude bios)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Ik vind maar geen goeie driver voor mijn grafische kaart in vista.
Flatout2 draait zeer slecht, zelfs het geluid hapert.
Ik heb de driver van HammerT al gebruikt, en draai nu 97.52 maar die doet het even slecht als de andere.
Ook films afspelen gaat slecht, en in winamp is het beeld helemaal gekarteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 06:04
Nog een weekje geduld en de vista nvidia driver zal we beschikbaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
crazyheinz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:31:
Ik vind maar geen goeie driver voor mijn grafische kaart in vista.
Flatout2 draait zeer slecht, zelfs het geluid hapert.
Ik heb de driver van HammerT al gebruikt, en draai nu 97.52 maar die doet het even slecht als de andere.
Ook films afspelen gaat slecht, en in winamp is het beeld helemaal gekarteld..
probeer eens de nieuwe (100.30) drivers :)

Deze hebben nogal een voordeel gehaald bij mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Die had ik eerst geinstalleerd staan. Mijn video problemen zijn nu opgelost door aero uit te schakelen, als bs player moet spelen.
Ik zal dan nog maar wat wachten op een nieuwer driver, mischien maar beter dat ik niet kan spelen nu, aangezien ik examens heb.

Ik ben overegens tot een aangename verassing gekomen. Mijn printer werkt zonder dat ik er drivers heb voor geinstalleerd _/-\o_
Dus nu nog juist een driver voor het synapsis mousepad, want dat staat veel te ongevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Hammer, zijn die nieuwe drivers (100) goed voor de laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Ja, ik haal met de 100.30 drivers een hogere 3D mark score, let wel op dat het vista drivers zijn ;)

[ Voor 2% gewijzigd door HammerT op 20-01-2007 16:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
mhh, dan maar wachten op vista dan...

volgens joep kan ik, omdat ik midden in de vista actie een laptop zonder besturingssysteem heb gekocht, de OEM versie kopen van vista.

nu nog hopen dat business/premium mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kun je dat wat toelichten...

Je had er geen OS bijgenomen?
en nu mag je 'n OEM versie van Vista aanschaffen?

Als ik Vista Premium zodoende legaal kan aanschaffen voor <100,- wil ik dat wel :)

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 20-01-2007 19:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb een gek probleem..

Ik had dit al eerder, maar toen wist ik nog niet waar het aan lichten.. nu wel
Als ik de knopjes voor het -/+ voor het geluid gebruik werkt me muis niet meer.. kan het nog wel bewegen..
Maar iets aan klikken dat werkt niet meer.. ik moet dat restarten via win+L sneltoets te gebruiken..
Ik heb het nu ff een paar keer getest en dit is waar probleem zit!!
Ik moet nog kijken of de play en spoel knopjes ook dit probleem geven!? O-)

moet ik de audio driver update? of woorden die knoppen door een anderen driver geregelt??? 8) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Geen idee Ai matrix...

@CLB

Ik had de top op 30 nov 2006 gekocht. Toen ik dat deed, kon ik geen extra besturingssysteem aanvinken, waardoor ik windows thuis erop heb gezet. De vista actie bleek plotseling van vóór 30 nov te lopen, dus ik heb joep een mail gestuurd of ik nog recht had op die upgrade. Hij reageerde hierop met een verhaal dat hij geen losse coupons kon weggeven, maar als compensatie wilde hij wel de OEM versie nasturen. Ik heb nog getsjekt, bij dynabyte kost premium 240 euries. kweenie hoeveel een OEM versie kost tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
OEM versie Premium is wel voor 100,- te krijgen! Thnx voor uitleg!

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 20-01-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
kijk, da's handig.

nu nog zien of joep aan zijn afspraak te houden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hier nog even verder op ingaand:

Microsoft Windows Vista Business NL OEM *32bit* € 130,00
Microsoft Windows Vista Business NL OEM *64bit* € 131,00
Microsoft Windows Vista Business UK OEM *32bit* € 130,00
Microsoft Windows Vista Business UK OEM *64bit* € 131,00
Microsoft Windows Vista Home Basic NL OEM € 82,00
Microsoft Windows Vista Home Basic NL OEM *64bit* € 82,00
Microsoft Windows Vista Home Premium NL OEM *32bit* € 88,00
Microsoft Windows Vista Home Premium NL OEM *64bit* € 90,00
Microsoft Windows Vista Home Premium UK OEM *32bit* € 90,00
Microsoft Windows Vista Home Premium UK OEM *64bit* € 90,00
Microsoft Windows Vista Ultimate NL OEM 3-pack *32bit* € 480,00
Microsoft Windows Vista Ultimate NL OEM *32bit* € 162,00
Microsoft Windows Vista Ultimate NL OEM *64bit* € 163,00
Microsoft Windows Vista Ultimate UK OEM *32bit* € 161,00
Microsoft Windows Vista Ultimate UK OEM *64bit* € 161,00

Prijzen van 'n willekeurige webwinkel :)

Ik zou graag: Microsoft Windows Vista Home Premium UK OEM *64bit* willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
waarom UK? en waarom 64bit?

wat dat betreft zijn die prijzen zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Omdat uhm ik Engels wel relaxed vind. Ik heb al 3 jaar 'n PDA --> ook Engelstalig!
64 bits omdat m'n T7200 processor 64 bits ondersteund voor zover ik weet!

32 bits vs 64 bits of NL vs UK zijn allemaal even duur, dus daar ligt 't ook niet aan!

(prijzen zijn idd relaxed, nu nog 'n OEM-versie fixen)

offtopic:
Iemand die weet hoeveel GB Vista Premium inneemt

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 21-01-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
goeie vraag(en)

maaruh, 64 bits is sneller dan alles? ik niet shnap.

ach ja, voor 2 euro's maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
CLB schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:39:
...
offtopic:
Iemand die weet hoeveel GB Vista Premium inneemt
Reken maar op een kleine 10GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
mhh, mijn xp partitie heeft maar 15gb, is dat genoeg denk je?

edit
Wat is t verschil tussen premium en basic, en tussen business en ultimate?

[ Voor 40% gewijzigd door Mday op 22-01-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zijn er mensen die de s-video out gebruikt hebben? Ik krijg hem niet aan de praat :?

Bios 1.09
XP
diverse drivers voor de 7600 go geprobeerd, momenteel de 91.31 van ftp.zepto.dk

wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
vergeet je de Fn + F4 toets niet? mss helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Mday schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:07:
vergeet je de Fn + F4 toets niet? mss helpt dat?
Zo was ik het ook gewend, maar dat werkt helaas niet :( Ook met die "grondige" zoekmethode van Nvidia vindt ie niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

steveman schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:36:
Zijn er mensen die de s-video out gebruikt hebben? Ik krijg hem niet aan de praat :?

Bios 1.09
XP
diverse drivers voor de 7600 go geprobeerd, momenteel de 91.31 van ftp.zepto.dk

wat zie ik over het hoofd?
Bij de ATI in mijn huidige laptop (6615 is nog niet binnen, problemen met DPD :S) moet de s-video kabel ingeplugd zijn bij het opstarten of uit standby halen van de laptop, anders herkent 'ie niet dat er iets inzit en wil 'ie de poort niet inschakelen. Misschien is dit met een nVidia ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, bij m'n vorige (intel integrated) kon je hem hot pluggen, maar nu werkt het ook niet met booten met de s-video erin.

ja en dpd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem morgen ook bestellen!!
De meest extreme configuratie, hopelijk met 12cells bat.
17" ligt net buiten mijn budget (XPS en de xxodd zijn pas vanaf 1800 excl. ;( ) en dit is de laptop met de beste grafische kaart in Nederland als ik me niet vergis (G1 is hier helaaas niet te krijgen :( ).

Kan niet wachten!!
hoop dat Medieval II Total War er een beetje op te spelen is in goeie settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
mmhh medieval 2 betwijfel ik, maar ik was ook overdonderd door de mogelijkheid dat oblivion zeer goed te draaien is op 1440x1050 (is al beter dan 1280x1024) dus laat ons weten wat t word.
problemen met DPD :S
join the club :P

ohja, ik ben aangenomen bij Dixons, w00t! misschien kan ik nice dealtjes regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me overigens af wat handig is aan te schaffen van de extra opties.

Heb nu;
- 12 cell bat
- VGA naar DVI adapter
- 512mb geheugen stikje (omdat ik die nog niet heb :P)

nog andere dingen die aan te raden zijn?
kan bij meeste dingen niet helemaal erachter komen wat het doet :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:23:
Ik ga hem morgen ook bestellen!!
De meest extreme configuratie, hopelijk met 12cells bat.
17" ligt net buiten mijn budget (XPS en de xxodd zijn pas vanaf 1800 excl. ;( ) en dit is de laptop met de beste grafische kaart in Nederland als ik me niet vergis (G1 is hier helaaas niet te krijgen :( ).

Kan niet wachten!!
hoop dat Medieval II Total War er een beetje op te spelen is in goeie settings :)
Heb je hem met de T7600 enzo gekocht?En met snelste geheugen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazyheinz schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:00:
[...]

Heb je hem met de T7600 enzo gekocht?En met snelste geheugen? :p
owh nee :$
niet de meest extreme nee, zet er een T7200 in. Lijkt me prijs/kwaliteit de beste keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Waarom gelijk een 12 cells erbij?
Ten eerste: niet goed leverbaar
Ten tweede: erg duur
Ten derde: je weet niet eens wat de 6 cells doet

@ Mday: Ik koop de OEM-versie van Windows Vista Premium gewoon in de winkel: heb ik 'm gelijk!

Weet alleen nog niet: 32 bits of 64 bits..!?
Weet niet eens wat het verschil is..
Ik wil 'n stabiel systeem, waarin alle games en software goed werken PUNT :X

[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 22-01-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
precies CLB, dat is wat ik ook wil van Vista; ik dacht alleen dat OEM versies niet voor de consument tekoop waren :/

ik vraag wel ergens na (hier misschien :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:59:
Waarom gelijk een 12 cells erbij?
Ten eerste: niet goed leverbaar
Ten tweede: erg duur
Ten derde: je weet niet eens wat de 6 cells doet

@ Mday: Ik koop de OEM-versie van Windows Vista Premium gewoon in de winkel: heb ik 'm gelijk!

Weet alleen nog niet: 32 bits of 64 bits..!?
Weet niet eens wat het verschil is..
Ik wil 'n stabiel systeem, waarin alle games en software goed werken PUNT :X
niet waard?
vond het wel fijn om wat meer bat te hebben (1 uur gamen zonder bat is nogal weinig) en dat je er dan een 6cell bat naast hebt betekend ook dat je 2 keer zo lang met je batterijen doet (toch meestal eerste wat kapot gaat bij een laptop?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
Soms wil hij niet helemaal doorstarten (winxp) dan zie ik links boven alleen een _

bekend probleem?

edit: heb bios geupdate naar 1.09, volgens mij was het hiervoor nog niet zo.

en sinds ik geupdate heb is mn bios een stuk beknopter en mis ik nogal wat opties tov de vorige (standaard)

[ Voor 48% gewijzigd door FLOiAM op 22-01-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
klopt, is een bekend probleem bij zepto tops. Voor mij heeft de bios update NIET geholpen. aangezien ik bijna altijd aan netstroom werk, maak ik me hier niet druk om. maar als het nodig is kan het erg irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb men 6615WD nu al een week of twee, ivm met de problemen met men scherm naar zepto.nl gemaild en ik krijg een nieuw scherm :)

Ik merk wel dat de fan aan de linker kant constant aanstaat, terwijl ik enkel wat surf, dus geen zware applicaties. De lucht die uit de fan word geblazen is ook niet echt veel warmer dan de kamertemperatuur. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
nee, bij mij blaast hij enkel bij games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
crazyheinz schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:29:
nee, bij mij blaast hij enkel bij games...
idem hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm... onder linux ook geen teken van tv-out leven...

Zou iemand eens kunnen kijken of er iets op de tv verschijnt bij het opstarten van de laptop? (Met de tv er op aangesloten natuurlijk)

Bij mij gebeurt er niets op de tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Znote 6615WD - Ultimate gamer - Extreme
900230 1GB RAM extra en XL sleeve gratis; plus gratis verzenden!
100265 15.4" WSXGA+ 1680x1050 (6615WD)
120622 2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200 4MB
130108 1024MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
300203 24 maanden gar. (6 maanden op batterij)
140020 100GB 7200omdr. SATA Hitachi
150122 DVD-RW Dual Layer Brander (Alle modellen)
260025 Intel® PRO/Wireless 3945ABG 54Mbit
270010 Ingebouwde bluetooth (6214W/6314W/6x15WD)
170051 US (United States) 6x15WD
250324 6 Cell Standaard Batterij
280007 VGA to DVI Adaper

alleen wordt bij mij de verzendkosten alsnog in rekening gebracht terwijl de aanbieding gratis verzenden is. Beetje vreemd. Heb nu email terug gestuurd en nog niet betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Staan die verzendkosten op je ProForma Invoice dan?

Weet ook niet hoe je btw komt aan 'gratis verzendkosten', Zepto gemailed ofzo!? :)

Bij je DVI-VGA adapter staat dit:
Op voorraad bij onze leverancier; kan binnen enkele weken geleverd worden

Zou lekker naar de MediaMarkt gaan ;)

[ Voor 81% gewijzigd door CLB op 23-01-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

CLB schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:50:

Weet ook niet hoe je btw komt aan 'gratis verzendkosten', Zepto gemailed ofzo!? :)

Gratis verzending is nu een aanbieding bij denned iig, misschien ook bij zepto? Scheelt weer onderhandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:50:

Zie quote over verzendkosten;
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:49: 900230 1GB RAM extra en XL sleeve gratis; plus gratis verzenden!
en hij is nu al besteld. Moet ik weer moeilijk gaan doen om zonder die vga-dvi adapter te bestellen...
Kunnen ze die niet nasturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahja das van DenneD zelf :)

Ik kijk nooit op de site van DenneD,
Ik heb niks met DenneD dus zodoende keek ik op Zepto.nl

Aangezien Zepto deze actie niet zo openlijk ondersteund dacht ik: 'heh gratis verzendkosten'

Je kan natuurlijk altijd overleggen met Zepto over hoe of wat qua verzendkosten >:)

Nog 'n DenneD-vraagje dan: Als je besteld voor 31 januari krijg je Windows Vista Premium 64 bits voor 'maar' 79,- Iemand die weet of ze dat dan installeren of dat je gewoon het cd'tje/ dvd'tje ervan krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:19:
Ik heb men 6615WD nu al een week of twee, ivm met de problemen met men scherm naar zepto.nl gemaild en ik krijg een nieuw scherm :)

Ik merk wel dat de fan aan de linker kant constant aanstaat, terwijl ik enkel wat surf, dus geen zware applicaties. De lucht die uit de fan word geblazen is ook niet echt veel warmer dan de kamertemperatuur. Is dit normaal?
Heb ik ook :( ,maar pas nadat ik de bios geupdate hebt naar 1.09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
n00b-vraag: maar kun je zo'n bios gewoon weer veranderen naar 'n eerdere/ vroegere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vol trots presenteer ik u het enige echte Zepto forum :)

Download daar je drivers, stel je vragen, upload foto's en lees reviews!
Het kan allemaal op het enige echte Zepto forum: www.zeptoforum.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

CLB schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:54:

Hmm, m'n duits is wat roestig... ;)

Pff zojuist een 2 urige sessie gehad met denned, via zo'n remote assistance progje. Maar nog steeds geen tv out. :(

Als iemand tv-out voor elkaar krijgt (met composite) graag even zeggen hoe!

Ik krijg trouwens zo nu en dan ook een bsod met opstarten, irq no less or equal... daar nog tips over?

@hieronder ah ok, al zie ik die optie zo nog niet ...?

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 23-01-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
steveman schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:26:
Ach 'n beetje vent! Nee je kunt kiezen voor Nederlandstalig! En 't wordt uiteraard nog uitgebreid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:13:
Nog 'n DenneD-vraagje dan: Als je besteld voor 31 januari krijg je Windows Vista Premium 64 bits voor 'maar' 79,- Iemand die weet of ze dat dan installeren of dat je gewoon het cd'tje/ dvd'tje ervan krijgt?
Een OEM dvdtje krijg je dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
CLB schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:31:
[...]

Ach 'n beetje vent! Nee je kunt kiezen voor Nederlandstalig! En 't wordt uiteraard nog uitgebreid!
Waar kan je dat dan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Waarschijnlijk bij het registreren op het forum, en anders in je profielopties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:39:
[...]

Een OEM dvdtje krijg je dan...
Ahaa oke thnx! Ik dacht: als 't al wordt geinstalled is 't wel super, nu koop ik 'm wel in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:26:
[...]

Pff zojuist een 2 urige sessie gehad met denned, via zo'n remote assistance progje. Maar nog steeds geen tv out. :(

Als iemand tv-out voor elkaar krijgt (met composite) graag even zeggen hoe!

Ik krijg trouwens zo nu en dan ook een bsod met opstarten, irq no less or equal... daar nog tips over?

@hieronder ah ok, al zie ik die optie zo nog niet ...?
Ik heb tv-out werken DMV zo'n s-video sterker. gewoon FN+f4 en hij doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:41:
[...]

Ik heb tv-out werken DMV zo'n s-video sterker. gewoon FN+f4 en hij doet het.
hmm... en je tv heeft zeker ook s-video? Die van mij alleen composite/composiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Fijn CLB, ik zie niet vaak dat een computermerk zoveel moeite doet om bekend en behulpzaam te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Screenshotje van zeptoforum.com :)
Afbeeldingslocatie: http://aycu10.webshots.com/image/8649/2000793230002439992_rs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:54:

Wordt het niet eens tijd om wat aan te gaan schaffen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:21:
[...]

Wordt het niet eens tijd om wat aan te gaan schaffen :P ?
huh... ik begrijp 'm niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:13:
Ahja das van DenneD zelf :)

Ik kijk nooit op de site van DenneD,
Ik heb niks met DenneD dus zodoende keek ik op Zepto.nl

Aangezien Zepto deze actie niet zo openlijk ondersteund dacht ik: 'heh gratis verzendkosten'

Je kan natuurlijk altijd overleggen met Zepto over hoe of wat qua verzendkosten >:)

Maakt dat eigenlijk nog uit via denned of zepto.nl?
heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht bij welke ik hem bestelde. Dacht ook dat ze beidde precies dezelfde aanbiedingen hadden...
nja ben benieuwd wanneer hij aankomt. Ook ivm vga-dvi kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Ja, ik heb 'm binnen! Gisteren eindelijk ontvangen. Was wel ff schrikken, hij was ingepakt in gewoon omgevouwen ribbelkarton wat vastgeplakt was. Maar gelukkig zat 'ie daarin nog in eigen doos en is 'ie helemaal onbeschadigd.

Wel heb ik nog een vraagje. In plaats van de door mij betaalde slot-in brander zit er een 'gewone' DL-brander in. Hierover heb ik Joep een vraag gesteld en nu mag ik kiezen tussen naar N4All komen en er een slot-in in laten zetten, óf kiezen voor 25 euro retour. Voor de gebruikers van de slot-in: is dit het waard? Naar IJsselstein crossen is geen probleem, aangezien mijn broer daar woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Een user in het andere Zepto-topic heeft ook een verkeerde (geen "slot-in") brander gekregen: Verwijderd in "Zepto Znote 6214W / 6314W" :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
tja, het enige verschil is dat ie ietsje handiger is, en minder snel kapot kan gaan (denk ik)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

@ Kraats:

HammerT had in het andere topic een filmpje gepost met de slot-in in actie: klik

Wellicht dat die kan helpen bij het maken van je keuze?

(Ik zou hem bijvoorbeeld in de UB hier niet gebruiken ivm het geluid ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door steveman op 24-01-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kraats Ik ben voor de €25,- retour gegaan, voornamelijk omdat Joep vertelde dat ze nogal traag zijn. Ook kreeg hij afgelopen week 2 slot-ins (uit een HEL-80 geloof ik) terug omdat ze kapot waren..
Toen was voor mij de keuze al snel gemaakt :P

Pluspunten
- Ziet er vet uit
- ....

Minpunten
- Slikt geen bijzondere formaten
- Maakt veel geluid bij invoeren
- Trager
- Sneller defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die slot-in standaard?
zie namelijk nergens (denned of zepto.nl) een uitbreidingsmogelijkheid staan voor een slot-in. Althans niet bij de Extreme versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:09:
Is die slot-in standaard?
zie namelijk nergens (denned of zepto.nl) een uitbreidingsmogelijkheid staan voor een slot-in. Althans niet bij de Extreme versie...
Ze waren steeds heel slecht op voorraad, volgens mij is ie daarom vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ze waren inderdaad niet op voorraad bij Zepto, zodoende zijn ze niet meer te configureren!

Mensen die 'n slot-in drive besteld hadden, toen hij al niet meer goed leverbaar was hebben er waarschijnlijk een normale dvd-writer in gekregen! Als men toch perse een slot-in drive wil kan de laptop naar IJsselstein opgestuurd worden, waar ze er daan dan een slot-in drive in kunnen zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

CLB schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:37:
Ze waren inderdaad niet op voorraad bij Zepto, zodoende zijn ze niet meer te configureren!

Mensen die 'n slot-in drive besteld hadden, toen hij al niet meer goed leverbaar was hebben er waarschijnlijk een normale dvd-writer in gekregen! Als men toch perse een slot-in drive wil kan de laptop naar IJsselstein opgestuurd worden, waar ze er daan dan een slot-in drive in kunnen zetten!
stufi ftw! (lening ... ook :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er van Zepto in de toekomst ook een 17" inch laptop?
Of is er nu een 17" inch laptop die qua 'lovende kritieken' en eigenschappen (top of the bill voor weinig geld) overeenkomt met deze 15,4" inch (zeg maar, de Znote 6615WD onder de 17" inch laptops)?
Ben benieuwd naar jullie meningen als Zepto liefhebber (ben zelf ook een liefhebber).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:13:
Ik heb weer eens een probleempje met mijn afstandsbediening :P Nadat ik de nieuwste bios erop gezet had, had ik gehoopt dat hij niet meer aan zou gaan als ik op 7 druk op mijn tv afstandsbediening. Helaas heeft de update niet geholpen en gaat hij nog steeds aan :P Alleen nu het nog mindere, als ik dan in windows ben doet hij het helemaal niet meer. Terwijl ik de laptop er nog wel mee heb aangedaan. De laptop zend ook geen infrarood signaal meer uit. ( Ik kon dit zien omdat als ik de laptop bij de tv had staan, het lampje van de tv steeds ging flikkeren ( omdat er een infrarood signaal binnenkwam waar ie niks mee kon ) dit doet hij nu ook niet meer. ) Hebben meer mensen hier last van gehad, of weet iemand de oplossing hierop?
:( :( :( :( :( :( Hier hetzelfde probleem. Ik merkte dat mijn laptop ook reageerde op mijn afstandsbediening. En het is lastig als 'ie steeds een shutdown geeft als je op '7' drukt :S Dan maar BIOS update gedaan, want daar zou het mee opgelost zijn. Helaas. Hij reageert nog steeds op de AB en windows start niet meer op. Zelfs niet in Safe Mode. En ik was net klaar met de hele install, kan ik weer opnieuw beginnen.. Twee dagen instellingen naar de knoppen :(
Ik wilde vandaag nog wel ff wat erg positieve dingen hier plaatsen over hoe mijn 6615 bevalt.. maar daar zie ik nu maar ff vanaf :P
@JelleZwollenaar: Heb jij ook een hele herinstall gedaan, of heb je 'm op een andere manier weer werkend gekregen? Ik dacht dat het aan m'n BT-driver lag, dus had die er via ERD-Commander al uitgesloopt. Helaas, no go.. Wellicht dat het dan te maken heeft met de versie van de GeForce-driver na de nieuwe firmware in de Go7600. Had 91.31 er op gezet (zie trouwens dat vandaag 97.44 op de FTP van Zepto is verschenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wat voor tv heb je dan eigenlijk? Met m'n panasonic gebeurt er niets (even getest voordat ik de bios ging updaten) en met een universele afstandsbediening ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

steveman schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:43:
Wat voor tv heb je dan eigenlijk? Met m'n panasonic gebeurt er niets (even getest voordat ik de bios ging updaten) en met een universele afstandsbediening ook niets.
Ik heb een Samsung DVB-C ontvanger.
Maar... ben bijna over de boosheid heen.. vanavond een goed begin maken met de herinstall.. Vandaag maar expres de laptop niet meegenomen naar het werk. Had daar al genoeg uurtjes besteed aan het inrichten de eerste keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

En jawel! Met S-Video werkt tv-out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Op de website staat 30/01 maar in mijn mail stond ie al voor morgen (27/01). Zou wel prettige verrassing zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReNsJ

FReNsJ

leeta semowa

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:45:
Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Op de website staat 30/01 maar in mijn mail stond ie al voor morgen (27/01). Zou wel prettige verrassing zijn :D
dat zou ik niet eerlijk vinden voor mezelf :)

nuja, nog een week examens en dan pas mag (moet) hij komen van mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Ik woon in België. Is het verstandig om een Zepto te kopen ivm garantie. Als er een defect is wat moet ik dan doen? De laptop opsturen? Hoe lang ben ik hem dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Hoi,

ik heb interesse een een zepto notebook. Ik zag dat je van Sleindinge bent en dat u een 6615 heeft. Zou u het erg vinden mocht ik eens komen kijken naar de notebook?

Geef me anders eens je gsm en/of msn adres ;)

Groetjes Peter djtiesto82(at)hotmail . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
kokorico schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 00:19:
Ik woon in België. Is het verstandig om een Zepto te kopen ivm garantie. Als er een defect is wat moet ik dan doen? De laptop opsturen? Hoe lang ben ik hem dan kwijt?
Je kan 'm idd opsturen of je neemt er zogenaamde 'pick up and return' garantie bij, dan wordt die opgehaald! Hoelang je 'm dan kwijt zal zijn, tsjaa paar dagen opsturen, paar dagen repareren, paar dagen opsturen! In ieder geval geen 2 maanden ofzo! Vraag anders meer info aan CrazyHeinz! ;)

EDIT: Zepto laptops zijn nu ook te configureren met Windows Vista:
MS Windows Vista Home Basic - NL (200230) [ + 91,63 € ]
MS Windows XP Home NL (200090) [ + 97,58 € ]
Microsoft® Windows® XP Home UK (200006) [ + 97,58 € ]
MS Windows Vista Home Premium - NL (200231) [ + 123,76 € ]
MS Windows XP Media Center 2005 UK (200060) [ + 124,95 € ]
MS Windows XP Media Center 2005 NL (200094) [ + 124,95 € ]
MS Windows Vista Business - NL (200232) [ + 151,13 € ]
MS Windows XP Pro NL (200112) [ + 154,70 € ]
Microsoft® Windows® XP Pro UK (200011) [ + 154,70 € ]
MS Windows Vista Ultimate - NL (200233) [ + 216,58 € ]
(hoeveel bits dit is en of er ook UK versies van komen weet ik niet)

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 27-01-2007 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
@Kokorico

Ik woon zelf ook in België en heb er ook één gekocht. Heb een aantal problemen gehad met de bestelling maar ik kan je echt garanderen dat wanneer je een probleem hebt dat je erg goed geholpen wordt. Ik zit nu weer met een (serieus) probleem (check het andere Zepto topic maar eens) en mijn laptop wordt gewoon zonder pick-up and return garantie opgehaald bij mij thuis oom dat probleem op te lossen.
De service van Zepto is echt heel goed, ook in België. Persoonlijk heb ik liever 5 problemen die stuk voor stuk fantastisch opgelost worden dan 1 probleem waar je mee blijft sukkelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
Even iets over de 32 bit drivers. Ik heb alles aan het werk gekregen. Het touchpad kan je installeren met de XP drivers. Webcam installeerd automatisch, die heb ik in feite nog niet goed uitgetest.
De chipsetdrivers waren er al, net als de audio drivers, die eigenlijk ook niet geinstalleerd moesten worden aangezien vista direct de juiste drivers er voor installeerd.
Grafische kaart drivers kan je op www.laptopvideo2go.com vinden.

Vista 32 bit is voor mij dus helemaal operationeel.

EDIT: Ik heb even mijn score dat ik met vista behaal online gezet:
http://forum.notebookrevi...9619&posted=1#post1769619

Mijn post is zowat de laatste. Ik kan u zeggen: die score is echt goed voor een laptop van 1500 euro. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door crazyheinz op 27-01-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
ja niet slecht nee... kijk goed naar de hdd score... amazing.

ik hoorde ook dat vista de 3dmark06 score opkrikte. iemand hier bewijs voor?

[ Voor 39% gewijzigd door Mday op 27-01-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegapia schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 03:09:
De service van Zepto is echt heel goed, ook in België. Persoonlijk heb ik liever 5 problemen die stuk voor stuk fantastisch opgelost worden dan 1 probleem waar je mee blijft sukkelen!
Ik kan ook alleen maar vol lof spreken over de service.
Ik had een raar tikkend geluidje in de top, wat de hardeschijf bleek te zijn.
Ik een mailtje sturen naar de leverancier en kreeg binnen 5 minuten een mailtje terug, dat er een monteur in de buurt was, en dat die wel even langskwam. (woon in Groningen)

Warempel 15 minuten laten ging de bel, en daar stond iemand voor de deur. Na wat geklets over de zepto en een bakje koffie, werd er even aandachtig gekeken. De hardeschijf maakte een tik geluid. Werd meteen een image van de schijf gemaakt, en overgezet op de nieuwe schijf. Een dik uur later kon ik weer vrolijk "spelen". Dus voor Service koop je gewoon een zepto notebook. ;)

Per mail zijn al eerder enkele kleine software euveltjes verholpen. Gewoon TOP. _/-\o_

Er zal in belgië wel geen monteur van hun langskomen :) maar als er iets mis mee is wordt het gewoon snel en goed hersteld, daar ben ik van overtuigd.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 12:22 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is de bedoeling dat hier gediscussieerd wordt over de Zepto Znote notebooks en niet alleen de leverancier opgehemeld wordt, daarvoor kan men beter een mailtje naar de leverancier sturen. Objectief blijven dus!