GoT Verkiezingen 2006

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 497 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

We kunnen het allicht proberen ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jeej *O*

Plaats ik vanmiddag m'n oude avatars wel terug, en maak ik wel een 2e random icon script aan voor m'n kerstavatar :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:45

vooghel

Cunning linguist

offtopic:
LOL @ titel Apen-nootjes: Verkiezingstiepmiep :D

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

[foutje] userid verwijzing in verkiezingen staan verkeerd

bij de verkiezingen van grootste HK meubel o.a. staan de userid nr's verkeerd. ze zijn namelijk gelinkt naar een anders persoon. klein detail ;)

en als het al bekend was.. dan uhm.. spuit 11 ofzo ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

^^
Mag ik trouwens melden dat mijn naam niet klopt? Die laatste 'n' uit mijn nick moet met een hoofdletter :*

Boeie verder, maar het ziet er iig niet uit (niet dat mijn nick sowieso orgineel is :P )

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Apen-nootjes schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:33:
[...]

Alle mensen die genomineerd waren hebben dit weekend een PM mogen ontvangen met daarin het verzoek een foto op te sturen. Zodra mensen dit gedaan hebben worden ze pas rukvoer voor jullie geile tweakertjes... Sortement van toestemming dus ;)
Da's dan ook niet helemaal eerlijk... er zijn nu al mensen die stemmen, en die missen dus gewoon een paar opties! Kun je niet alvast de namen erbij zetten en de foto later toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hey ja ik sta er nog niet bij met zonder een foto, nou mis ik waardevolle stemmen in mijn Mister GoT-campagne: mijn titel van vorig jaar moet ik wel verdedigen natuurlijk :Y

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja.. Reem dan moet je wel een foto opsturen natuurlijk ;)

@ Millennyum: Mensen moeten zelf even toestemming geven dat ze ook echt mee willen doen met de verkiezingen, er zijn verschillende mensen die ervoor gekozen hebben om deze teostemming niet te verlenen. Alvast deze mensen toevoegen is geen optie omdat als mensen dan niet mee willen doen het kan voorkomen dat je stemmen weg moet gooien :)

edit:
Overigens ga ik vanavond pas weer wijzingen doorvoeren in de verkiezingen site...

[ Voor 10% gewijzigd door Apen-nootjes op 19-12-2006 14:03 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Apen-nootjes schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:03:
edit:
Overigens ga ik vanavond pas weer wijzingen doorvoeren in de verkiezingen site...
Er is inmiddels al 6500 keer gestemd en vanavond komen er nog (inhoudelijke) wijzigingen? Moeten de stemmers dan opnieuw stemmen of hebben degenen die nu pas worden toegevoegd gewoon pech dat ze niet al bij de 1e ronde stemmers zaten?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:39

Just_I

What did you just say?

De soep van Thund3r bij de beste soep is niet animated terwijl het orogineel dat wel is. In dezelfde categorie staat bij elke soep uit welk topic het komt, op een soep van blobber en Neobamuth na. Zou de heer A. Nootjes dit ook nog even kunnen wijzigen?

Zou de categorie 'Leukste hype' niet gewijzigd kunnen worden in 'Meest irritante hype'. Daar voldoen wat mij betreft alle nominaties aan :)

Is het trouwens 'done' om op jezelf te stemmen of valt dat echt zwaar onder 'NOT DONE' ?

[ Voor 45% gewijzigd door Just_I op 19-12-2006 14:33 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mooiste static icon klopt de Nick van Alex) niet.
Er staat: Alex/JamesNL, maar hij is inmiddels gerenamed naar Alex). Of is dat met opzet gedaan?

Gaaf trouwens dat ik ook genomineerd ben 8) , wist ik helemaal niet :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Royz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:15:
[...]

Er is inmiddels al 6500 keer gestemd en vanavond komen er nog (inhoudelijke) wijzigingen? Moeten de stemmers dan opnieuw stemmen of hebben degenen die nu pas worden toegevoegd gewoon pech dat ze niet al bij de 1e ronde stemmers zaten?
Dat laatste :) (zowizo zijn de inhoudelijke wijzigingen klein, en als je zelf niet optijd een foto opstuurt is het je eigen probleem :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Just_I schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:27:
[...]

Is het trouwens 'done' om op jezelf te stemmen of valt dat echt zwaar onder 'NOT DONE' ?
Wat denk je zelf als je er eens goed over nadenkt? :P Persoonlijk stem ik in de categorie
'Meest behulpzame user' en 'Mooiste static icon' in ieder geval op een ander.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb de verleiding weten te weerstaan :Y)
Ik vond ook dat ik de anderen niet goed genoeg thuis kon brengen om een goede afweging te maken. Ik heb de categorie dus overgeslagen.

Meest hilarische topic heb ik ook niet op mijn topic gestemd, simpelweg omdat ik mijn topic niet het meest hilarische vond :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Apen-nootjes schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:22:
[...]

Dat laatste :) (zowizo zijn de inhoudelijke wijzigingen klein, en als je zelf niet optijd een foto opstuurt is het je eigen probleem :) )
Ok, duidelijk. Ik ben genomineerd met mijn dochtertje maar ik heb never een PM gehad met het verzoek voor haar foto (die hadden jullie al, misschien daarom). Maar goed, ik heb in alle categorien gestemd :)

Wanneer komt er een MED bovenin te staan?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49
/me heeft gestemd in de voor hem relevante categorieen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Royz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:27:
[...]

En hoe gaat dat met de mannen dan? Er zijn dus echt mannen die andere mannen nomineren voor de Mister GoT? B)
Ik ben omkoopbaar, stem hebben van een vrouwelijke GoT-er? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Otherside schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:40:
[...]

Ik ben omkoopbaar, stem hebben van een vrouwelijke GoT-er? >:)
Helaas ben ik niet mister GoT genoeg, want geen enkele man heeft mij genomineerd. -O-

Anders had ik zeker gebruik gemaakt van je aanbod, maar alsnog bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo, * anandus heeft gestemd.

Was weer fijn om al die topics en slotjes te lezen :D

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, ik stem niet op mezelf, gewoon omdat ik dat niet sportief vind (ik stem dan wel op anderen in categorien waar ik zelf ook in sta, maar waarvan ik vind dat anderen ook een stem verdienen).
Ik heb dan wel gestemd op het ruiltopic als meest gewaardeerde draadje, ook al ben ik daar nu al een deel of 10 de topicstarter van (maar goed, dat is dan toch anders dan 'meest behulpzame user' of 'grootste spuit11').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me stemt alleen in categoriën waar die zelf niet instaat :) Ook bij categoriën waar ik moeilijk een keuze kan maken sla ik ze over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ik stem niet op mezelf omdat ik niet weet of het iets is om trots op te zijn, HK-meubel :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:27:
/me stemt alleen in categoriën waar die zelf niet instaat :) Ook bij categoriën waar ik moeilijk een keuze kan maken sla ik ze over.
Same here.
Categoriën waar ik gewoon niets over kan zeggen (auto's of DPC), daar stem ik gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:39

Just_I

What did you just say?

Zo, zojuist dan toch maar op een van de concurent gestemd. No gee paar over die ik lter nog wel eens invul.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:27:
Waarom zou je in die categoriën niet gewoon op iemand anders stemmen die die stem verdient? Bang dat je hem/haar daarmee uitgerekend hoger laat eindigen dan jezelf? O-) :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

He, toch onverwacht genomimeerd voor animated fotosoep :)

http://verkiezing.gatheri..._categorie.php?cat_id=117

Echter is de "thumbnail" van mijn image, geen bewegende gif, pas als je erop klikt, kan hier niet net als bij de image van Neobahamuth, een animated thumbnail gemaakt worden? Niet dat ik zou winnen hoor, maar als je de soep van mij niet kent, zou je er pas om moeten klikken om te weten dat de lol ervan pas in de animated versie zit, en niet in de static.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik vind het niet zo verantwoord om een soep van 1483.29 KB erin te zetten :P

Daarom is gekozen voor een static image met de link naar de animated versie :) Zoals het nu staat klopt hij weer :)

Verwijderd

-NMe- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:48:
[...]

Waarom zou je in die categoriën niet gewoon op iemand anders stemmen die die stem verdient? Bang dat je hem/haar daarmee uitgerekend hoger laat eindigen dan jezelf? O-) :+
:D Zo kan je het ook bekijken. Ik zit te dicht bij het vuur, en zou dan een keuze moeten maken die niet te maken is. FPA's bijvoorbeeld hebben zo ook hun specialiteiten op verschillende onderdelen, en een keuze zou meer betekenen een onderdeel zwaarder waarderen, dan het werk van een persoon.
Ik kan me prima voorstellen dat voor mensen die met name gebruik maken van bepaalde onderdelen een bepaalde FPA extra opvalt, maar voor mij is die keuze gewoon niet te maken :)

Afgezien van het feit dat ik bepaalde devvers en serveradmins ertoe in staat zie uit te pluizen wat hun collega-crew gestemd heeft en daar sancties aan te verbinden O-) :D)

• Bor
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Angeloonie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:10:
Fuck :/ M'n kerstavatar staat bij de verkiezingen :'(

Als ik hier mijn oude avatar post, kan die dan daar geplaatst worden bij Icon dat beste bij user past (oid)?
Lol, denk dat dat probleem vaker gaat voorkomen. Men kan ook beter naar de directe plaatjes linken (of beter nog deze lokaal hosten bij T.net).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Er kloppen nogal wat profile linkjes niet bij de beste IRC crew categorie :)

zei hij een dag voor het sluiten van de verkiezing

[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 31-12-2006 14:39 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je bedoelt dat er enkele zijn die niet naar de persoon linken maar naar de categorie :)

Denk niet dat het veel zin heeft het nu nog te wijzigen en de meeste namen spreken voor zich denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou ze openen gewoon een lege browserwindow, en curry684 wijst niet naar curry684 :)

[ Voor 59% gewijzigd door .oisyn op 31-12-2006 14:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Heb het aangepast, stom genoeg staat curry684 er nu wel 2 keer in maar anders verwijder ik er een met daarbij ook de stemmen en dat is niet de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
SmartDoDo beste dokter en beste crewlid, en terecht _o_

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 01 januari 2007 @ 03:22:
SmartDoDo beste dokter en beste crewlid, en terecht _o_
Houd de details over dat dokteren maar voor jullie zelf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
TheZeroorez schreef op maandag 01 januari 2007 @ 10:52:
[...]

Houd de details over dat dokteren maar voor jullie zelf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heh? Ik zou toch zweren dat mijn usericon met "lachende Zalm" die ik eerst had toch in de verkiezingen was. En nu is hij weg :? :? :?
Ik wil wel de uitslag zien. Of was Zalm niet liev in 2006?

[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 01-01-2007 15:19 . Reden: Scheel 2007 in gaan |:( ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 23:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik merk dat BalusC is gekelderd met zijn overwinningen :P
En ik ben geroemd met de titel spuit 11 :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Waar zijn de award-uitreikingen te vinden? :P

Edit:
Woohoo, bedankt al die 7 menjes die op me gestemd hebben :P

[ Voor 43% gewijzigd door anandus op 01-01-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

anandus schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:43:
Waar zijn de award-uitreikingen te vinden? :P
Ga jij nog ff je roes uitslapen anandusje :P
http://verkiezing.gathering.tweakers.net/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, dat zijn de uitslagen. Ik heb het over limo's en gouden prut-beeldjes en chicks in dure jurken enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik hoop dat het gaat gebeuren bij het kantoor van Tweakers.net. En dan kom ik mijn mijn limo ergens achteraan natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
:( :( :(

Heb 't afgelegd tegen moto-moi :'(

Waar heb ik dat aan verdient! /me jank *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
#4 Beste Nieuwsposter, doe ik goed als nieuwkomeling :P En hardware taxatie topic als meest gewaardeerde langlopende draad, maar dat is meer te danken aan Terw_Dan (die ook tot meest behulpzame user is uitgeroepen d:)b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:45

vooghel

Cunning linguist

Outerspace schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:42:
Ik merk dat BalusC is gekelderd met zijn overwinningen :P
En ik ben geroemd met de titel spuit 11 :+
Bij die titel heeft Terw_Dan net achter het net gevist, dus heeft hij die eigenlijk gewonnen :P :+

[ Voor 3% gewijzigd door vooghel op 01-01-2007 14:02 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

vooghel schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:01:
[...]

Bij die titel heeft Terw_Dan net achter het net gevist, dus heeft hij die eigenlijk gewonnen :P :+
Maar dat was net een categorie die ik niet wilde winnen. Maar goed, GA, outerspace en ik liggen best aardig bij elkaar kwa aantal stemmen.

Maar ik vind het ergens wel leuk dat ik voor het derde jaar op een rij verkozen ben tot meest behulpzame user, waarschijnlijk doe ik toch iets goed :).
En ook weer de 1e plek bij de mooiste casemod, net als vorig jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Wat mij trouwens wel is opgevallen is dat het aantal stemmen minder is dan vorig jaar. Als ik mij kan herinneren had Terw_Dan vorig jaar 200+ stemmen, RobIII 58 en ik 54. Nu zit Terw_Dan op 171 en GA 45 en ik 38.

Conclusie: dit jaar is er minder gestemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Welke grapjassen hebben op mij gestemd voor HK meubel? Ik heb 5 stemmen :(

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

silverstorm

tearing me apart

De uitslagen voor de abo-verkiezingen zijn er ook inmiddels: silverstorm in "De abonnee-verkiezingen 2006"

SDD for president :)

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Voor mijn gevoel wordt er maar weinig gestemd, zeker voor een grote community als hier eigenlijk rondloopt. Misschien een andere aanpak volgend jaar?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

zomertje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:46:
Voor mijn gevoel wordt er maar weinig gestemd, zeker voor een grote community als hier eigenlijk rondloopt. Misschien een andere aanpak volgend jaar?
Jij bent het dus wel eens met mij? :) (Outerspace in "GoT Verkiezingen 2006")

Ik zou zelf niet weten hoe je zoiets als dit anders kan aanpakken? Volgens mij is dit gewoon goed gegaan, misschien wat laat gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Ja, vorig jaar was de site veel eerder online. Ik denk dat dat deels het probleem is geweest. Maar vorig jaar waren er relatief ook maar weinig stemmen.
Ik vind persoonlijk dat de kwaliteit van de categorieen ook niet altijd uitnodigt tot stemmen (neem bv. de categorie 'user met de grootste breezah nick'). Misschien moet daar de volgende keer wat meer op gelet worden. En dan dus ook eerder beginnen, zodat mensen meer tijd hebben om te stemmen en je kunt wachten tot iedereen toestemming heeft gegeven, zodat je niet na aanvang van de verkiezingen nog kandidaten gaat toevoegen terwijl een deel al gestemd heeft.

Wat me ook opviel is dat blijkbaar veel mensen niet mee willen doen. Er waren bv. best veel mensen genomineerd voor Miss en Mister GoT, maar er zijn er maar weinig die uiteindelijk een foto ingestuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Millennyum schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:56:
Ja, vorig jaar was de site veel eerder online. Ik denk dat dat deels het probleem is geweest. Maar vorig jaar waren er relatief ook maar weinig stemmen.
Ik vind persoonlijk dat de kwaliteit van de categorieen ook niet altijd uitnodigt tot stemmen (neem bv. de categorie 'user met de grootste breezah nick'). Misschien moet daar de volgende keer wat meer op gelet worden. En dan dus ook eerder beginnen, zodat mensen meer tijd hebben om te stemmen en je kunt wachten tot iedereen toestemming heeft gegeven, zodat je niet na aanvang van de verkiezingen nog kandidaten gaat toevoegen terwijl een deel al gestemd heeft.

Wat me ook opviel is dat blijkbaar veel mensen niet mee willen doen. Er waren bv. best veel mensen genomineerd voor Miss en Mister GoT, maar er zijn er maar weinig die uiteindelijk een foto ingestuurd hebben.
Ik heb inderdaad bedankt voor de Miss GoT verkiezing. Maar dat is een persoonlijke keuze denk ik. Bij de andere categorieen heb ik gewoon meegedaan :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

En dan dus ook eerder beginnen, zodat mensen meer tijd hebben om te stemmen en je kunt wachten tot iedereen toestemming heeft gegeven, zodat je niet na aanvang van de verkiezingen nog kandidaten gaat toevoegen terwijl een deel al gestemd heeft.
Dat komt omdat de verwachte nieuwe verkiezing site niet af was op het moment dat het moest. Uiteindelijk toch maar gekozen de oude site dan te hergebruiken met als gevolg dat de verkiezingen later zijn ingezet :)

Neem iig maar aan dat we op tijd zijn begonnen aangezien ik binnen de crew in april al ben begonnen over de verkiezingen :P De uitwerking was alleen niet zoals we die hadden willen zien. Ik ga er vanuit dat de nieuwe opzet voor komend jaar wel ingezet kan worden en de tijden dan ook veel ruimer kunnen worden gesteld.

Maak ik gelijk gebruik van de gelegenheid om alle mensen die op mij hebben gestemd te bedanken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Okee, da's duidelijk! Volgend jaar beter dus. Iig. bedankt voor alle moeite :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Iedereen bedankt voor het stemmen !! En een gezond en voorspoedig 2007 gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk, toch ergens in de middenmoot geëindigd bij de categorie "meest herkenbare icoon" :)

Wel jammer dat er zo weinig stemmen waren, maargoed... volgend jaar beter dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Ik vind persoonlijk dat de kwaliteit van de categorieen ook niet altijd uitnodigt tot stemmen (neem bv. de categorie 'user met de grootste breezah nick'). Misschien moet daar de volgende keer wat meer op gelet worden.
Minder categorieën aub, en misschien de categorieën groeperen? Bijv. een groep crew-awards, een groep HK-awards en een groep user-algemeen ofzo. Tis nu namelijk wel een onoverzichtelijke teringhoop aan cats die je door moet je klikken en als je bezig bent heb je geen idee hoeveel je er nog moet.
Ik ben er een van :+. In de 4 jaar dat ik hier rondloop ben ik 3x genomineerd voor miss GoT, het 1e jaar omdat ik "een vrouw" was en de jaren daarna omdat mensen die mij kennen het weten dat ik niet genomineerd wil worden 8)7. Voornamelijk word ik niet heel blij van mn foto gekoppeld aan mn nick, open en bloot. Pics in besloten fora, ok. Pics herkenbaar in een openbaar "forum" nou nee.

Bovendien wil er nog wel eens commentaar komen dat ik niet wens mee te lezen, zoals bijv. in de HK-draadjes Leukste meid op GoT, wie is volgens jou Miss GoT 2006? en
Post hier je vriendin - Deel 13. Het feit dat in dat 1e draadje een reply van SDD staat over het niveau,en dat bij dat 2e draadje in TS vermeld wordt dat afzeikposts not done zijn, is voor mij al genoeg reden om niet mee te doen. Ik wil geen 20 reply's van "damn wat een koeienhoofd" van nerds die nog nooit een vrouw hebben gezien behalve hun moeder :P.

Ow, en ik kan *heel* slecht tegen mn verlies :P.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

fee-tje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:54:
Minder categorieën aub, en misschien de categorieën groeperen? Bijv. een groep crew-awards, een groep HK-awards en een groep user-algemeen ofzo. Tis nu namelijk wel een onoverzichtelijke teringhoop aan cats die je door moet je klikken en als je bezig bent heb je geen idee hoeveel je er nog moet.
Dat is ook exact de rede waarom ik niet gestemt heb, op 6 stemmen na, ik kwam er toen achter dat ik eigenlijk gewoon mijn tijd aan het verprutsen was want het zijn ongeveer 60 catergorieen, waarvan de meeste nogal useless zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

zomertje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:11:
[...]

Ik heb inderdaad bedankt voor de Miss GoT verkiezing. Maar dat is een persoonlijke keuze denk ik. Bij de andere categorieen heb ik gewoon meegedaan :)
Same here. Na drie keer vond ik het wel leuk geweest.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Canaria schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:34:
[...]

Same here. Na drie keer vond ik het wel leuk geweest.
ik vond het na 1 jaar al genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En ik wilde Yellowcube laten winnen. :)

Misschien volgend jaar maar eens zien te regelen dat elke dag een X-aantal users een DM krijgen met de oproep te gaan stemmen. Zo is het leuk en aardig maar erg onbevredigend lijkt me.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bedankt voor de stemmen!
* Canaria is zowel bij 'Beste moderator' als 'Beste ex-mod' 8e geworden :P :?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Canaria: In de beste ex-mod catagorie ben je terecht gekomen omdat je gestopt bent met dokteren, aangezien die gegevens zo uit de timeline van * NMe kwamen. Geloof ik :P .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Canaria schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:58:
Bedankt voor de stemmen!
* Canaria is zowel bij 'Beste moderator' als 'Beste ex-mod' 8e geworden :P :?
Zo heel graag willen ze je dus niet kwijt ;)

Er is inderdaad wat data zo vanuit de timeline van -NMe- overgenomen en het afstoten van een taak geld dan idd als het stoppen als moderator. Niet helemaal correct maargoed, gevolg van haastige spoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

RoD schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:42:
Wel jammer dat er zo weinig stemmen waren, maargoed... volgend jaar beter dan maar.
Hopelijk dit jaar al beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Terw_Dan schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:17:
[...]

Hopelijk dit jaar al beter ;)
Jij wil weer over de 200 komen he :/ Etter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil bij deze alle 12 stemmers bedanken voor zijn of haar stem bij
De Pauws en Wittemannetjes
Temidden van de pittige en zeer goede discussies die hier gevoerd kunnen worden voel ik mij vereerd daar een zesde plaats in te mogen nemen. Dat 12 mensen mij als beste hebben aangewezen, daar ben ik zeer dankbaar voor.

Bij deze Ecteinascidin gefeliciteerd met zijn eerste plaats. Hoewel er ook onder de andere genomineerde zeer goede Pauws en Wittemannetjes zitten, denk ik dat de eerste plaats zeer terecht voor Ecteinascidin is.

Ook bedankt voor de stemmen op mijn topic bij Meest hilarische topic waar maar liefst 17 stemmers mijn topic naar een gedeelde zevende plaats bracht. De kat in kwestie zal ongetwijfeld extra trots spinnen (hij weet het nog niet :P)

Aan alle winnaars, gefeliciteerd!

Hopelijk zijn er volgend jaar meer stemmers.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 10:15 . Reden: iets klopte niet in mijn zin... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik wil bij deze inderdaad zeer deemoedig het hoofd buigen om de kiezers te eren. Erg bedankt voor deze uitslag :P

* Delerium vindt dat er ook andere grote debatters tussenzitten en lees daarom net zo graag als schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Outerspace schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:18:
[...]

Jij wil weer over de 200 komen he :/ Etter :P
Uiteraard ;)
Maar goed, ik ga weer behulpzaam wezen :P Alvast zieltjes winnen voor volgende verkiezing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

SmartDoDo schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:47:
Heb het aangepast, stom genoeg staat curry684 er nu wel 2 keer in maar anders verwijder ik er een met daarbij ook de stemmen en dat is niet de bedoeling :)
VERKIEZINGSVERVALSING JA! ;)

En bedankt iedereen, voor de 'beste ex-mod' vermelding, dat stel ik toch stiekem echt wel op prijs O+

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pfff, jij hebt mijn stemmen weggekaapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Ohja, ik was vergeten foto in te sturen 8)7 nouja, dan maar niet Mister GoT he :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Remy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:58:
Ohja, ik was vergeten foto in te sturen 8)7 nouja, dan maar niet Mister GoT he :P
En ik heb verdorie gewacht tot jouw foto zou verschijnen, en toen uiteindelijk maar niet gestemd in die categorie :|
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

:D Gekke meid :P

Sowwy :>

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vind dat hij ook verkiesbaar moet worden gesteld
/me heeft een bazooka om dit even iets beter aan te zetten .
/me heeft ook foto van Modje Pim om het nog duidelijker te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:23:
* Outerspace vind dat hij ook verkiesbaar moet worden gesteld
* Outerspace heeft een bazooka om dit even iets beter aan te zetten .
* Outerspace heeft ook foto van Modje Pim om het nog duidelijker te stellen :)
Je bent al een dikke maand te laat met 'ik wil ook een nominatie' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:24:
[...]

Je bent al een dikke maand te laat met 'ik wil ook een nominatie' :+
ben te vroeg , dit is voor de versie 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SmartDoDo schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:15:
Er is inderdaad wat data zo vanuit de timeline van -NMe- overgenomen en het afstoten van een taak geld dan idd als het stoppen als moderator. Niet helemaal correct maargoed, gevolg van haastige spoed :)
Ik had er nog voor gewaarschuwd. :+ In principe had ik die mensen er ook uit kunnen filteren, maar ik wist niet welke categorieën jullie maakten. :P

Oh, en nou ik hier toch post: iedereen die mij geholpen heeft met het verkrijgen van een tweede plek in de categorie "beste HGA": bedankt. :) Hoewel deze verkiezingen niet echt een doel dienen vind ik het wel leuk om hoog te eindigen. :+

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 03-01-2007 15:39 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Gedeeld eerste met Bruutste auto *O*

En dat voor een debutant in de verkiezingen >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Bestla op 03-01-2007 17:10 ]

Pagina: 1 2 Laatste