SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Jeej

Plaats ik vanmiddag m'n oude avatars wel terug, en maak ik wel een 2e random icon script aan voor m'n kerstavatar
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
LOL @ titel Apen-nootjes: Verkiezingstiepmiep
Nederlands is makkelijker als je denkt.
bij de verkiezingen van grootste HK meubel o.a. staan de userid nr's verkeerd. ze zijn namelijk gelinkt naar een anders persoon. klein detail
en als het al bekend was.. dan uhm.. spuit 11 ofzo
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mag ik trouwens melden dat mijn naam niet klopt? Die laatste 'n' uit mijn nick moet met een hoofdletter
Boeie verder, maar het ziet er iig niet uit (niet dat mijn nick sowieso orgineel is
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Da's dan ook niet helemaal eerlijk... er zijn nu al mensen die stemmen, en die missen dus gewoon een paar opties! Kun je niet alvast de namen erbij zetten en de foto later toevoegen?Apen-nootjes schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:33:
[...]
Alle mensen die genomineerd waren hebben dit weekend een PM mogen ontvangen met daarin het verzoek een foto op te sturen. Zodra mensen dit gedaan hebben worden ze pas rukvoer voor jullie geile tweakertjes... Sortement van toestemming dus
@ Millennyum: Mensen moeten zelf even toestemming geven dat ze ook echt mee willen doen met de verkiezingen, er zijn verschillende mensen die ervoor gekozen hebben om deze teostemming niet te verlenen. Alvast deze mensen toevoegen is geen optie omdat als mensen dan niet mee willen doen het kan voorkomen dat je stemmen weg moet gooien
edit:
Overigens ga ik vanavond pas weer wijzingen doorvoeren in de verkiezingen site...
[ Voor 10% gewijzigd door Apen-nootjes op 19-12-2006 14:03 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Er is inmiddels al 6500 keer gestemd en vanavond komen er nog (inhoudelijke) wijzigingen? Moeten de stemmers dan opnieuw stemmen of hebben degenen die nu pas worden toegevoegd gewoon pech dat ze niet al bij de 1e ronde stemmers zaten?Apen-nootjes schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:03:
edit:
Overigens ga ik vanavond pas weer wijzingen doorvoeren in de verkiezingen site...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Zou de categorie 'Leukste hype' niet gewijzigd kunnen worden in 'Meest irritante hype'. Daar voldoen wat mij betreft alle nominaties aan
Is het trouwens 'done' om op jezelf te stemmen of valt dat echt zwaar onder 'NOT DONE' ?
[ Voor 45% gewijzigd door Just_I op 19-12-2006 14:33 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
Er staat: Alex/JamesNL, maar hij is inmiddels gerenamed naar Alex). Of is dat met opzet gedaan?
Gaaf trouwens dat ik ook genomineerd ben
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 14:27 ]
Dat laatsteRoyz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:15:
[...]
Er is inmiddels al 6500 keer gestemd en vanavond komen er nog (inhoudelijke) wijzigingen? Moeten de stemmers dan opnieuw stemmen of hebben degenen die nu pas worden toegevoegd gewoon pech dat ze niet al bij de 1e ronde stemmers zaten?
Wat denk je zelf als je er eens goed over nadenkt?Just_I schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:27:
[...]
Is het trouwens 'done' om op jezelf te stemmen of valt dat echt zwaar onder 'NOT DONE' ?
'Meest behulpzame user' en 'Mooiste static icon' in ieder geval op een ander.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd
Ikzelf heb de verleiding weten te weerstaanJust_I schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:27:
Ik vond ook dat ik de anderen niet goed genoeg thuis kon brengen om een goede afweging te maken. Ik heb de categorie dus overgeslagen.
Meest hilarische topic heb ik ook niet op mijn topic gestemd, simpelweg omdat ik mijn topic niet het meest hilarische vond
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 15:41 ]
Ok, duidelijk. Ik ben genomineerd met mijn dochtertje maar ik heb never een PM gehad met het verzoek voor haar foto (die hadden jullie al, misschien daarom). Maar goed, ik heb in alle categorien gestemdApen-nootjes schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:22:
[...]
Dat laatste(zowizo zijn de inhoudelijke wijzigingen klein, en als je zelf niet optijd een foto opstuurt is het je eigen probleem
)
Wanneer komt er een MED bovenin te staan?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik ben omkoopbaar, stem hebben van een vrouwelijke GoT-er?Royz schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:27:
[...]
En hoe gaat dat met de mannen dan? Er zijn dus echt mannen die andere mannen nomineren voor de Mister GoT?
Helaas ben ik niet mister GoT genoeg, want geen enkele man heeft mij genomineerd.Otherside schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:40:
[...]
Ik ben omkoopbaar, stem hebben van een vrouwelijke GoT-er?

Anders had ik zeker gebruik gemaakt van je aanbod, maar alsnog bedankt!
Was weer fijn om al die topics en slotjes te lezen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tja, ik stem niet op mezelf, gewoon omdat ik dat niet sportief vind (ik stem dan wel op anderen in categorien waar ik zelf ook in sta, maar waarvan ik vind dat anderen ook een stem verdienen).Just_I schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:27:
Ik heb dan wel gestemd op het ruiltopic als meest gewaardeerde draadje, ook al ben ik daar nu al een deel of 10 de topicstarter van (maar goed, dat is dan toch anders dan 'meest behulpzame user' of 'grootste spuit11').
Verwijderd
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Same here.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:27:
/me stemt alleen in categoriën waar die zelf niet instaatOok bij categoriën waar ik moeilijk een keuze kan maken sla ik ze over.
Categoriën waar ik gewoon niets over kan zeggen (auto's of DPC), daar stem ik gewoon niet.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Waarom zou je in die categoriën niet gewoon op iemand anders stemmen die die stem verdient? Bang dat je hem/haar daarmee uitgerekend hoger laat eindigen dan jezelf?Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:27:
/me stemt alleen in categoriën waar die zelf niet instaatOok bij categoriën waar ik moeilijk een keuze kan maken sla ik ze over.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
http://verkiezing.gatheri..._categorie.php?cat_id=117
Echter is de "thumbnail" van mijn image, geen bewegende gif, pas als je erop klikt, kan hier niet net als bij de image van Neobahamuth, een animated thumbnail gemaakt worden? Niet dat ik zou winnen hoor, maar als je de soep van mij niet kent, zou je er pas om moeten klikken om te weten dat de lol ervan pas in de animated versie zit, en niet in de static.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Daarom is gekozen voor een static image met de link naar de animated versie
Verwijderd
-NMe- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:48:
[...]
Waarom zou je in die categoriën niet gewoon op iemand anders stemmen die die stem verdient? Bang dat je hem/haar daarmee uitgerekend hoger laat eindigen dan jezelf?![]()
Ik kan me prima voorstellen dat voor mensen die met name gebruik maken van bepaalde onderdelen een bepaalde FPA extra opvalt, maar voor mij is die keuze gewoon niet te maken
Afgezien van het feit dat ik bepaalde devvers en serveradmins ertoe in staat zie uit te pluizen wat hun collega-crew gestemd heeft en daar sancties aan te verbinden

Lol, denk dat dat probleem vaker gaat voorkomen. Men kan ook beter naar de directe plaatjes linken (of beter nog deze lokaal hosten bij T.net).Angeloonie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:10:
FuckM'n kerstavatar staat bij de verkiezingen
Als ik hier mijn oude avatar post, kan die dan daar geplaatst worden bij Icon dat beste bij user past (oid)?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
zei hij een dag voor het sluiten van de verkiezing
[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 31-12-2006 14:39 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Denk niet dat het veel zin heeft het nu nog te wijzigen en de meeste namen spreken voor zich denk ik
[ Voor 59% gewijzigd door .oisyn op 31-12-2006 14:43 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Houd de details over dat dokteren maar voor jullie zelfHahn schreef op maandag 01 januari 2007 @ 03:22:
SmartDoDo beste dokter en beste crewlid, en terecht

TheZeroorez schreef op maandag 01 januari 2007 @ 10:52:
[...]
Houd de details over dat dokteren maar voor jullie zelf
The devil is in the details.
Ik wil wel de uitslag zien. Of was Zalm niet liev in 2006?
[ Voor 19% gewijzigd door AW_Bos op 01-01-2007 15:19 . Reden: Scheel 2007 in gaan |:( ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
En ik ben geroemd met de titel spuit 11
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Edit:
Woohoo, bedankt al die 7 menjes die op me gestemd hebben
[ Voor 43% gewijzigd door anandus op 01-01-2007 13:46 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ja, dat zijn de uitslagen. Ik heb het over limo's en gouden prut-beeldjes en chicks in dure jurken enzoOuterspace schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:46:
[...]
Ga jij nog ff je roes uitslapen anandusje
http://verkiezing.gathering.tweakers.net/
The devil is in the details.
Bij die titel heeft Terw_Dan net achter het net gevist, dus heeft hij die eigenlijk gewonnenOuterspace schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:42:
Ik merk dat BalusC is gekelderd met zijn overwinningen
En ik ben geroemd met de titel spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door vooghel op 01-01-2007 14:02 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Maar dat was net een categorie die ik niet wilde winnen. Maar goed, GA, outerspace en ik liggen best aardig bij elkaar kwa aantal stemmen.vooghel schreef op maandag 01 januari 2007 @ 14:01:
[...]
Bij die titel heeft Terw_Dan net achter het net gevist, dus heeft hij die eigenlijk gewonnen![]()
Maar ik vind het ergens wel leuk dat ik voor het derde jaar op een rij verkozen ben tot meest behulpzame user, waarschijnlijk doe ik toch iets goed
En ook weer de 1e plek bij de mooiste casemod, net als vorig jaar
Conclusie: dit jaar is er minder gestemd
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
SDD for president
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Jij bent het dus wel eens met mij?zomertje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:46:
Voor mijn gevoel wordt er maar weinig gestemd, zeker voor een grote community als hier eigenlijk rondloopt. Misschien een andere aanpak volgend jaar?
Ik zou zelf niet weten hoe je zoiets als dit anders kan aanpakken? Volgens mij is dit gewoon goed gegaan, misschien wat laat gestart.
Ik vind persoonlijk dat de kwaliteit van de categorieen ook niet altijd uitnodigt tot stemmen (neem bv. de categorie 'user met de grootste breezah nick'). Misschien moet daar de volgende keer wat meer op gelet worden. En dan dus ook eerder beginnen, zodat mensen meer tijd hebben om te stemmen en je kunt wachten tot iedereen toestemming heeft gegeven, zodat je niet na aanvang van de verkiezingen nog kandidaten gaat toevoegen terwijl een deel al gestemd heeft.
Wat me ook opviel is dat blijkbaar veel mensen niet mee willen doen. Er waren bv. best veel mensen genomineerd voor Miss en Mister GoT, maar er zijn er maar weinig die uiteindelijk een foto ingestuurd hebben.
Ik heb inderdaad bedankt voor de Miss GoT verkiezing. Maar dat is een persoonlijke keuze denk ik. Bij de andere categorieen heb ik gewoon meegedaanMillennyum schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:56:
Ja, vorig jaar was de site veel eerder online. Ik denk dat dat deels het probleem is geweest. Maar vorig jaar waren er relatief ook maar weinig stemmen.
Ik vind persoonlijk dat de kwaliteit van de categorieen ook niet altijd uitnodigt tot stemmen (neem bv. de categorie 'user met de grootste breezah nick'). Misschien moet daar de volgende keer wat meer op gelet worden. En dan dus ook eerder beginnen, zodat mensen meer tijd hebben om te stemmen en je kunt wachten tot iedereen toestemming heeft gegeven, zodat je niet na aanvang van de verkiezingen nog kandidaten gaat toevoegen terwijl een deel al gestemd heeft.
Wat me ook opviel is dat blijkbaar veel mensen niet mee willen doen. Er waren bv. best veel mensen genomineerd voor Miss en Mister GoT, maar er zijn er maar weinig die uiteindelijk een foto ingestuurd hebben.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Dat komt omdat de verwachte nieuwe verkiezing site niet af was op het moment dat het moest. Uiteindelijk toch maar gekozen de oude site dan te hergebruiken met als gevolg dat de verkiezingen later zijn ingezetMillennyum schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:56:
En dan dus ook eerder beginnen, zodat mensen meer tijd hebben om te stemmen en je kunt wachten tot iedereen toestemming heeft gegeven, zodat je niet na aanvang van de verkiezingen nog kandidaten gaat toevoegen terwijl een deel al gestemd heeft.
Neem iig maar aan dat we op tijd zijn begonnen aangezien ik binnen de crew in april al ben begonnen over de verkiezingen
Maak ik gelijk gebruik van de gelegenheid om alle mensen die op mij hebben gestemd te bedanken
Wel jammer dat er zo weinig stemmen waren, maargoed... volgend jaar beter dan maar.
Minder categorieën aub, en misschien de categorieën groeperen? Bijv. een groep crew-awards, een groep HK-awards en een groep user-algemeen ofzo. Tis nu namelijk wel een onoverzichtelijke teringhoop aan cats die je door moet je klikken en als je bezig bent heb je geen idee hoeveel je er nog moet.Millennyum schreef op maandag 01 januari 2007 @ 16:56:
Ik vind persoonlijk dat de kwaliteit van de categorieen ook niet altijd uitnodigt tot stemmen (neem bv. de categorie 'user met de grootste breezah nick'). Misschien moet daar de volgende keer wat meer op gelet worden.
Ik ben er een vanWat me ook opviel is dat blijkbaar veel mensen niet mee willen doen. Er waren bv. best veel mensen genomineerd voor Miss en Mister GoT, maar er zijn er maar weinig die uiteindelijk een foto ingestuurd hebben.

Bovendien wil er nog wel eens commentaar komen dat ik niet wens mee te lezen, zoals bijv. in de HK-draadjes Leukste meid op GoT, wie is volgens jou Miss GoT 2006? en
Post hier je vriendin - Deel 13. Het feit dat in dat 1e draadje een reply van SDD staat over het niveau,en dat bij dat 2e draadje in TS vermeld wordt dat afzeikposts not done zijn, is voor mij al genoeg reden om niet mee te doen. Ik wil geen 20 reply's van "damn wat een koeienhoofd" van nerds die nog nooit een vrouw hebben gezien behalve hun moeder
Ow, en ik kan *heel* slecht tegen mn verlies
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Dat is ook exact de rede waarom ik niet gestemt heb, op 6 stemmen na, ik kwam er toen achter dat ik eigenlijk gewoon mijn tijd aan het verprutsen was want het zijn ongeveer 60 catergorieen, waarvan de meeste nogal useless zijnfee-tje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:54:
Minder categorieën aub, en misschien de categorieën groeperen? Bijv. een groep crew-awards, een groep HK-awards en een groep user-algemeen ofzo. Tis nu namelijk wel een onoverzichtelijke teringhoop aan cats die je door moet je klikken en als je bezig bent heb je geen idee hoeveel je er nog moet.

Same here. Na drie keer vond ik het wel leuk geweest.zomertje schreef op maandag 01 januari 2007 @ 17:11:
[...]
Ik heb inderdaad bedankt voor de Miss GoT verkiezing. Maar dat is een persoonlijke keuze denk ik. Bij de andere categorieen heb ik gewoon meegedaan
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
ik vond het na 1 jaar al genoegCanaria schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:34:
[...]
Same here. Na drie keer vond ik het wel leuk geweest.
Misschien volgend jaar maar eens zien te regelen dat elke dag een X-aantal users een DM krijgen met de oproep te gaan stemmen. Zo is het leuk en aardig maar erg onbevredigend lijkt me.
ARME AOW’er
* Canaria is zowel bij 'Beste moderator' als 'Beste ex-mod' 8e geworden
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zo heel graag willen ze je dus niet kwijtCanaria schreef op maandag 01 januari 2007 @ 20:58:
Bedankt voor de stemmen!
* Canaria is zowel bij 'Beste moderator' als 'Beste ex-mod' 8e geworden![]()
Er is inderdaad wat data zo vanuit de timeline van -NMe- overgenomen en het afstoten van een taak geld dan idd als het stoppen als moderator. Niet helemaal correct maargoed, gevolg van haastige spoed
Hopelijk dit jaar al beterRoD schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:42:
Wel jammer dat er zo weinig stemmen waren, maargoed... volgend jaar beter dan maar.
Jij wil weer over de 200 komen he

Verwijderd
De Pauws en Wittemannetjes
Temidden van de pittige en zeer goede discussies die hier gevoerd kunnen worden voel ik mij vereerd daar een zesde plaats in te mogen nemen. Dat 12 mensen mij als beste hebben aangewezen, daar ben ik zeer dankbaar voor.
Bij deze Ecteinascidin gefeliciteerd met zijn eerste plaats. Hoewel er ook onder de andere genomineerde zeer goede Pauws en Wittemannetjes zitten, denk ik dat de eerste plaats zeer terecht voor Ecteinascidin is.
Ook bedankt voor de stemmen op mijn topic bij Meest hilarische topic waar maar liefst 17 stemmers mijn topic naar een gedeelde zevende plaats bracht. De kat in kwestie zal ongetwijfeld extra trots spinnen (hij weet het nog niet
Aan alle winnaars, gefeliciteerd!
Hopelijk zijn er volgend jaar meer stemmers.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 10:15 . Reden: iets klopte niet in mijn zin... ]
* Delerium vindt dat er ook andere grote debatters tussenzitten en lees daarom net zo graag als schrijven
UiteraardOuterspace schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:18:
[...]
Jij wil weer over de 200 komen heEtter
Maar goed, ik ga weer behulpzaam wezen
VERKIEZINGSVERVALSING JA!SmartDoDo schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:47:
Heb het aangepast, stom genoeg staat curry684 er nu wel 2 keer in maar anders verwijder ik er een met daarbij ook de stemmen en dat is niet de bedoeling
En bedankt iedereen, voor de 'beste ex-mod' vermelding, dat stel ik toch stiekem echt wel op prijs
En ik heb verdorie gewacht tot jouw foto zou verschijnen, en toen uiteindelijk maar niet gestemd in die categorieRemy schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:58:
Ohja, ik was vergeten foto in te sturennouja, dan maar niet Mister GoT he
Verwijderd
/me heeft een bazooka om dit even iets beter aan te zetten .
/me heeft ook foto van Modje Pim om het nog duidelijker te stellen
Je bent al een dikke maand te laat met 'ik wil ook een nominatie'Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:23:
* Outerspace vind dat hij ook verkiesbaar moet worden gesteld
* Outerspace heeft een bazooka om dit even iets beter aan te zetten .
* Outerspace heeft ook foto van Modje Pim om het nog duidelijker te stellen
Verwijderd
ben te vroeg , dit is voor de versie 2010Outerspace schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:24:
[...]
Je bent al een dikke maand te laat met 'ik wil ook een nominatie'
Ik had er nog voor gewaarschuwd.SmartDoDo schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:15:
Er is inderdaad wat data zo vanuit de timeline van -NMe- overgenomen en het afstoten van een taak geld dan idd als het stoppen als moderator. Niet helemaal correct maargoed, gevolg van haastige spoed
Oh, en nou ik hier toch post: iedereen die mij geholpen heeft met het verkrijgen van een tweede plek in de categorie "beste HGA": bedankt.
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 03-01-2007 15:39 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

En dat voor een debutant in de verkiezingen
[ Voor 41% gewijzigd door Bestla op 03-01-2007 17:10 ]