Tweakers.net account werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-02 22:49
Ik dacht dat ik een hele tijd geleden eens een tweakers.net account heb aangemaakt met als UserID=Kosh (ergens in 2002 al, dacht ik...).

Het ww. weet ik helaas ook niet meer.

Vlgs. mij is die op een zelfde e-mail adres geregistreerd als mijn GoT-account: Kosh66.
Als deze niet meer te vinden is, houdt dan maar Kosh66 aan als account voor de user db-merge.

Mocht er meer informatie nodig zijn, laat me maar even iets weten via de aan mijn Kosh66
gekoppelde mail-account.

Alvast bedankt.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Je kan een nieuw password aanvragen via http://tweakers.net/my.tnet/?action=passmailer . Mocht het originele account (toevallig http://tweakers.net/gallery/4765 ?) niet meer te vinden zijn, dan wordt er ook niks gemerged, en helemaal niet als je niet zeker bent welk account ueberhaupt van jou is ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-02 22:49
Nee, nu zie ik het probleem,
ik werd toen niet goed toegevoegd, hij is dus al door iemand anders in gebruik.

Dan hoop ik dat mijn GoT-UID: Kosh66 bij zowel GoT als Tweaker.net (evt. frontpage) gebruikt kan worden na de merge.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je zeker wil weten dat niemand anders de nick Kosh66 registreert kan je dat natuurlijk het beste even zelf doen - als je tenminste nog geen FP-account hebt. Mocht je die wel hebben, dan is dit de goeie plek om een nickchange aan te vragen. Momenteel is deze username iig nog vrij, dus als de merge nu doorgevoerd zou worden zou je die inderdaad gewoon mogen blijven gebruiken :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Ter opschooning ende leegmaeck hang ik ook hier een vers gesmeed sluitijzer op, aangezien diverse mogelijkheden tot oplossing al geboden zijn :)

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Weer geopend om ruimte te bieden aan een keuze uit de geboden mogelijkheden :)

Pagina: 1