Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]DM/PM-issues

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Topicstarter
Als iemand ooit moderator was en pushmessages heeft lopen versturen, kan ie daar nu nog steeds reacties op krijgen. Echter heeft de ex-mod geen rechten (meer) op de Verstuurd-folder en kan dus niet de reactie lezen en komt tevens niet van de 'je hebt 1 ongelezen bericht'-melding af. Met als melding:
Je mag deze discussie niet bekijken
(interne identificatie: privatemessaging::get_discussion::not_allowed)

Verder mag ik als admin ook die PM's niet naar zijn Trash-folder verplaatsen, ondanks dat die wel als optie getoond wordt, met als melding:
Je bent geen ontvanger van deze discussie
(interne identificatie: privatemessaging::has_discussion_subscription::not_subscribed)

Daarnaast werkt de link onder de header (datum) van de berichten niet voor mij als admin, met als melding:

Kon discussie niet vinden
(interne identificatie: privatemessaging::get_discussion::not_found)

En dan heb ik het dus over de 'http://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion_message/XXXX#XXXX'-link

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Directe links naar DMs uit PM-discussies leveren ook de foutmelding
Kon discussie niet vinden (interne identificatie: privatemessaging::get_discussion::not_found).

Bij discussies van eigen PM's ontvang ik deze foutmelding niet, maar van discussies voortkomend uit PM's van een andere moderator naar een ander (niet mijzelf) wel. Wellicht is dit soortgelijk aan de opmerking van ACM.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Die message-links zijn inderdaad enkel voor eigen gebruik, in andere gevallen moet je een userid parameter toevoegen: (of eigenlijk: zou React die userid moeten toevoegen aan de link)
pm_discussion_message/message_id/user_id

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 09-10-2006 15:49 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

all fixed in SVN :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.