Vraagje over QNX ...

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 22:05

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Iemand dit OS al geprobeerd ?
Zo ja hoe moet ik het dan installeren ?
gewoon onder windows of via een bootdiskje op een andere hd ?

Thnx

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:34

Tacoos

i am i

Ik heb zelf QNX niet geprobeerd (voor iemand gedowned), maar je kunt een versie downen die zich in windows laat installeren en van daaruit te starten is en een iso waarmee je een bootable cd kunt branden. Daarop staan ook bootflops. Die laatste moet op een eigen partitie geinstalleerd worden.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Verwijderd

Ik heb QNX geinstalleerd via de ISO en bootflop in een aparte partitie dan windows. Via een bootmanager kun je dan aangeven dat je systeem of naar windows of naar de QNX partitie moet booten. Werkt bij mij prima (bootmanager=bootmagic).

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 22:05

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 14:54 schreef Drinkus het volgende:
Ik heb QNX geinstalleerd via de ISO en bootflop in een aparte partitie dan windows. Via een bootmanager kun je dan aangeven dat je systeem of naar windows of naar de QNX partitie moet booten. Werkt bij mij prima (bootmanager=bootmagic).
Ok, ik heb nog een harddisk vrij zitten die niet gebruikt wordt welliswaar maar van 1 gig maar daar wil ik QNX wel opdraaien. Installeert die dan zelf een bootmanager of moet ik er me zelf eentje zoeken op het net.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 16:02
Toen ik hem installeerde onder win98 maakte hij zelf een bootmenu dus volgens mij zit dat al ingebakken.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson