+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Alleen nieuwe camera's of camera's met een firmware update. vergeet niet dat die Wifi wel op een bepaalde manier dient te worden aangestuurd (drivers)..Wijnands schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:39:
Dit schijnt binnenkort op de markt te komen:
http://www.eye.fi/FAQ.htm
Volgens de fabrikant zal dit op een hoop camera's gaan passen.
Dat staat letterlijk in de FAQ van de url die je quote. Ze weten het zelf ook nog nietsoepkip schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
Alleen nieuwe camera's of camera's met een firmware update.
Daarbij trekt het natuurlijk ook wat spanning, en ik denk niet echt dat mensen hier op zitten te wachten eigenlijk. De accu-duur verkort je er natuurlijk ook mee. Kan je net zogoed een usb-cardreader in je uitrusting stoppen.vergeet niet dat die Wifi wel op een bepaalde manier dient te worden aangestuurd (drivers)..
Ey!! Macarena \o/
Denk dat 't toch wel een interessant speeltje kan zijn. Battery drain, ach, als je een D80 met grip hebt is dat ook niet zo'n probleem.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Das grappig spul
ik vraag me alleen af wanneer ze dan met hun 'compatibility list' komen... En dan is het te hopen dat ze juist het low-budget spul (zoals mijn D50) waar géén wifi-devices voor te krijgen zijn zullen supporten
hmmm, mijn Nikon P3 is draadloos - zou dat ook wel op mijn D50 willen hebben inderdaad. Het lijkt namelijk volledig overbodig maar het is wel weer een kabeltje minder dat je kwaijt kan raken 
Tot mijn eigen stomme verbazing gebruik ik dat draadloos dus nu altijd.
Tot mijn eigen stomme verbazing gebruik ik dat draadloos dus nu altijd.
[ Voor 15% gewijzigd door franssie op 09-10-2006 16:15 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Waarvoor zoiets ideaal is, is wanneer je op locatie meteen nabewerkt / afdrukt of grote hoeveelheden foto's schiet: meteen wlannen naar de laptop en mogelijk live previewen
Dat zou ook mijn doel zijn van het ding, niet zozeer dat ik geen draadje meer hoef te trekken naar mijn pc, dan zijn cardreaders toch wel een stuk fijnerVerwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:29:
Waarvoor zoiets ideaal is, is wanneer je op locatie meteen nabewerkt / afdrukt of grote hoeveelheden foto's schiet: meteen wlannen naar de laptop en mogelijk live previewen
Dit lijkt me echt ideaal voor mijn e-330. Eén van de missers is dat je wel het beeld op een externe monitor kan bekijken (via een kabeltje), maar niet gelijktijdig de data kan overschrijven naar een computer...
Lijkt idd handig. Binnenkort (of als die niet al op de markt is) is er ook een module voor de D200 die er voor kan zorgen om beelden draadloos te versturen...
Maar goed, die enkele keer dat je zoiets gebruikt... Veelal trek ik het kaartje gewoon uit de cam om het vervolgens high speed uit te lezen. Wat is dan het voordeel van draadloos als het bijzonder traag is??
Maar goed, die enkele keer dat je zoiets gebruikt... Veelal trek ik het kaartje gewoon uit de cam om het vervolgens high speed uit te lezen. Wat is dan het voordeel van draadloos als het bijzonder traag is??
Pagina: 1