Waar Best Buy Guide PC kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Een vriend van mij wil een nieuwe pc kopen, dus ik raad hem natuurlijk aan om dat te doen aan de hand vand e BBG. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hè? ;)

Maar ik kwam laatst op een site van een leverancier, die aan de hand van die BBG pc's samenstelde en ze dus als het ware "kant en klaar" verkocht. Ik kan die leverancier alleen niet meer vinden. Ik was er toen ook niet naar op zoek, maar kwam er gewoon toevallig achter.

Weet iemand misschien welke leverancier dat was?

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Oscar Mopperkont schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:31:
Een vriend van mij wil een nieuwe pc kopen, dus ik raad hem natuurlijk aan om dat te doen aan de hand vand e BBG. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hè? ;)

Maar ik kwam laatst op een site van een leverancier, die aan de hand van die BBG pc's samenstelde en ze dus als het ware "kant en klaar" verkocht. Ik kan die leverancier alleen niet meer vinden. Ik was er toen ook niet naar op zoek, maar kwam er gewoon toevallig achter.

Weet iemand misschien welke leverancier dat was?
Volgens mij doet azerty dat o.a. (www.azerty.nl)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
azerty of salland?
maar daar kun je zelf ook achterkomen, exporteer de bbg pc naar je winkelmandje
dan kun je vanzelf zien of er een winkel is die alles heeft

PSN: djmurcielago

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-01 13:02
Bij SallandAutomatisering.nl kun je BBG PCs kopen. linkje

Work hard & be brave.

• Oscar Mopperkont
Ok, dank. Valt me trouwens nog tegen hoe groot het prijsverschil is. Dat is toch zo'n €200,- meer die je bij Salland kwijt bent, terwijl ze toch als behoorlijk goedkoop bekend staan.

Ik snap dat ze in totaal duurder zijn, omdat je alle goedkoopste prijzen bij elkaar optelt in de pricewatch, maar ik had op een kleiner verschil gerekend dus.

[ Voor 30% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-10-2006 13:10 ]

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-02 08:18
Maar je kan toch ook alle onderdelen bestellen bij een andere winkel. Je hoeft ze toch niet te bestellen als Salland ze alleen maar op een 'speciale' manier aanbiedt? :?

Verwijderd

Volgens mij heeft dat weinig zin, je betaalt dan gewoon meer aan verzendingskosten geloof ik. Het wordt toch ook aangeraden om alles bij één winkel te kopen?

• Oscar Mopperkont
hello_moto schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:46:
Maar je kan toch ook alle onderdelen bestellen bij een andere winkel. Je hoeft ze toch niet te bestellen als Salland ze alleen maar op een 'speciale' manier aanbiedt? :?
Natuurlijk kan dat, maar het is niet voor mezelf. Het is voor een vriend van me, en dan is het makkelijker om gewoon een hele pc bij een pc-boer te kopen. Ik ging gewoon uit van de BBG, omdat ik helemaal niet meer zo goed op de hoogte ben. Als je bv kijkt naar al die Athlon processors die AMD uitgeeft, dan is daar geen touw aan vast te knopen en moet je je toch behoorlijk gaan verdiepen wil je een beetje een aardig budgetsysteem samenstellen, zonder een ruk systeem te krijgen.

Verschillende winkels bieden wel budget pc's aan, maar ik kan moeilijk beoordelen of het wat is, zonder er veel tijd in te steken, al was het maar omdat ik niet op eenr rijtje heb staan hoe het met de procs gesteld is.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 14:10
Je kan ook gewoon zelf een pc samenstellen bij bijv azerty, salland en het door hun laten monteren hoor monteren kost denk ik rond de 40 euro dan heb je ook meteen garantie.

• Oscar Mopperkont
whiplash1990 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:54:
Je kan ook gewoon zelf een pc samenstellen bij bijv azerty, salland en het door hun laten monteren hoor monteren kost denk ik rond de 40 euro dan heb je ook meteen garantie.
Weet ik, maar ik wilde dus kijken waar ik de BBG pc kan kopen, omdat ik dan geen onderzoek hoef te doen naar wat een goede configuratie is :)

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-02 08:18
Oscar Mopperkont schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:03:
[...]

Weet ik, maar ik wilde dus kijken waar ik de BBG pc kan kopen, omdat ik dan geen onderzoek hoef te doen naar wat een goede configuratie is :)
ja maar ik bedoel je hoeft daarvoor niet per se naar salland, je moet gewoon cool-prices, salland, azerty etc eens langs gaan wat het goedkoopste is.
Pagina: 1