Wie kent de Luxman L410 versterker?

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Hoi, ik heb bovenstaande versterker eens gekregen, en heb hem inmiddels al een poosje in gebruik. Toen de Topic voorbij kwam van het testen van de lage tonen van je versterker en je speakers werd ik ook nieuwsgierig. Blijkt dat mijn 80W sony boxjes het trekken tot 25 Hz (tenminste, dan hoor ik het nog :) )

Ik ben nou eigenlijk nieuwsgierig geworden naar de specs van m'n versterker, maar kan er nergens iets over vinden. Heeft iemand een idee waar ik misschien meer info kan vinden?
Thnx, Case

Mijn Firewizzie

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Mij is verteld dat luxman wel 'n zeeer fraai merk is.. heb je hier wat aan? iemand had 'r nog eentje liggen met een dubbele trafo en shit.. zegt dat iets? :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

luxman is idd een heel relaxed merk, je zou eens kunnen proberen te zoeken op www.luxman.co.jp (er staat ergens een button voor engels ;) )
specifieke info kan ik je helaas niet geven

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

harley heeft toch een gare luxman :D

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Case
Op www.luxman.co.jp kan ik er helaas niet echt iets over vinden. Maar niemand heeft dus wat specifiekere info over dat ding?

Mijn Firewizzie

• Case
Echt niemand? ;(

Mijn Firewizzie

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 20:29
* harley heeft indeed ook een luxman de lv-90 maar ook hierover geen specs en heb ECHT goed gezocht hoor !!!

en de luxman.com site is al 1 jaar under construction. :(

en die japanse staat ZEER weinig informatie op :( :(

.

• Case
Ja, normaal levert een search bij www.google.com tig results op, maar nu maar 3 ofzo. Word je niet echt vrolijk van. Ik hoopte eigenlijk dat iemand bijvoorbeeld nog een handleiding ervan had liggen. Hoewel dat ding volgens mij wel heeel oud is.

Mijn Firewizzie

Pagina: 1