KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Verwijderd
Drivers 64 bit?
Programma's 64 Bit? (zijn er nog heel weinig)
Goeie versie win xp64?
Kan aan zoveel liggen.. meestal een brakke 64 bit driver voor sata controller..als je die hebt hier even naar zoeken!
Goeie versie win xp64?
Kan aan zoveel liggen.. meestal een brakke 64 bit driver voor sata controller..als je die hebt hier even naar zoeken!
Het kan zijn dat bepaalde drivers voor het x64-platform trager zijn (omdat ze nog niet zover doorontwikkeld zijn) dan voor het x32-platform.
drivers zijn 64bitVerwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:18:
Drivers 64 bit?
Goeie versie win xp64?
Programma's zijn niet 64bit (Die zijn dan per definitie langzamer dan in de gewone XP??)
Ik heb geen idee welke versie ik heb
Wat is een sata controller?? (ik heb er niet zoveel verstand van..)
KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..
Er wordt hier verwacht dat je zaken die je zelf op kan zoeken ook zelf opzoekt. [google="sata controller"] dus.Gemineye schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:25:
[...]
drivers zijn 64bit
Programma's zijn niet 64bit (Die zijn dan per definitie langzamer dan in de gewone XP??)
Ik heb geen idee welke versie ik heb
Wat is een sata controller?? (ik heb er niet zoveel verstand van..)
Qua snelheid maakt het geen moer uit volgens Tomshardware. Deze link had je hier kunnen vinden
.
Pas als je x64 versies van programma's hebt, dan kun je gaan praten over snelheidswinst.
Pas als je x64 versies van programma's hebt, dan kun je gaan praten over snelheidswinst.
[ Voor 15% gewijzigd door dr snuggles op 09-10-2006 22:06 ]
Hm, gezien dit verhaal zou je denken dat het aan mij ligt ofzo. Ik ben tot nu toe in ieder geval erg ontevreden over dit besturingssyteem.. Het is erg langzaam en veel stuurprogramma's kunnen niet of slechts met veel moeite worden geinstalleerd.
Pagina: 1