[Cardreader]

Pagina: 1
Acties:

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:12
Ik heb een cardreader aangeschaft voor het uitlezen van mij Memory Sticks (W810i telefoon). Het betreffen hier 2 kaartjes, 1 van 512 mb en 1 van 2 gb. Allebei Duo Pro sticks.

Nu heb ik een Pcmcia cardreader aangeschaft en deze werkt perfect. Alleen het probleem zit het hem in het erin en eruit halen van mij kaartjes. Ik moet hem uit zn pcmcia slot halen eer ik die kaartjes eruit kan krijgen.

Weet iemand een pcmcia cardreader, die geschikt is voor Memory Stick Pro Duo (heb adapter) waarbij deze er een beetje uitsteekt !?

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:12
Iemand !? Kick!?

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-02 14:25

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Die PCMCIA cardreaders worden juist gemaakt dat ze helemaal vlak met de behuizing blijven, ook als der wat in zit. Waarom? Omdat je geen uitstekende delen wilt als je een laptop terug stopt in je tas. M.a.w. je zult niet snel iets vinden. Beste oplossing is een externe USB cardreader voor jouw, als het ZO irritant is...

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:17

Theo

moederbord

Ik heb een Sandisk 6-in-1 PC card adapter (16 bit PCMCIA, ben er erg lang op zoek naar geweest) en ik gebruik deze voor XD en SD. Beide kaartjes gaan er redelijk soepel in en komen er zonder veel moeite ook weer uit.
De lezer kan overweg met memory stick PRO, maar ik heb daar geen ervaring mee.

Nu met WP, PV, EV en PC