[AB] Logitech Harmony 895 ICM MCE drama

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Ik was helemaal blij vrijdag want ik kon eindelijk met met 895 aan de slag.
  • Updates draaien...
  • Instellingen invoeren...
  • en gaan... }:|
  • en gaan... }:|
Meteen al een aantal problemen, zo schakelde hij de tv niet naar de goede ingangen, en haalde hij mijn MCE niet uit de standby.

Maar geen probleem, ik de help functies doorlopen. TV probleem opgelost, min of meer, want omdat de TV via IR wordt aangestuurd en de rest via RF wil de TV soms ook wel eens niet luisteren. Maar goed da's een kwestie van fine tunen denk ik.

Groter probleem is het MCE. Die kwam helemaal niet uit standby, dus ik de powerknop van de MCE remote ingeleerd, en dat leek het probleem op te lossen.
Als ik op de activiteit tv kijken druk gaat netjes mijn onkyo aan en mijn tv aan en mijn xbox 360 aan }:| . (lekker snugger van MS om die op dezelfde IR frequenties te zetten). Niet mijn MCE dus, terwijl blijkbaar het signaal wel verzonden wordt want mijn 360 gaat wel aan |:( .

Dus ik mijn 360 faceplate er af gehaald en het IR oog proberen af te plakken, om zo te voorkomen dat de 360 aan schiet ipv mijn MCE. Resutaat is dat nog steeds mijn MCE in slaapstand blijft staan, terwijl mijn 360 nog steeds aan springt. (wat toch raar is want het hele IR oog zit achter zwart isolatietape 8)7 ).

Als ik mijn MCE met de MCE remote uit standby haalt, kan de 895 hem verder wel redelijk besturen. En ook bij power of gaat de MCE netjes in de slaapstand.

Wat zou de reden kunnen zijn dat hij mijn MCE niet 'wakker' kan maken, want het IR signaal wordt wel ontvangen, ik zie het op de MCE reciever.

Ik sta namelijk op het punt om de hele remote terug in het doosje te doen en lekker mijn geld terug te vragen! ;(