Mijn PC loopt af en toe vast als ik surf maar het meest bij als ik streaming video aan het bekijken ben. Dit gebeurd op onregelmatige tijdstippen. Ik kan niets anders dan mijn PC handmatig uitzetten en weer opnieuw opstarten. Als ik een film download gaat het wel goed maar als ik kijk terwijl het nog aan het downloaden is loopt mijn PC vast soms.
Het gekke is dat ik wel gewoon filmpjes kan downloaden en bekijken maar zodra het streaming video of audio is kan het wel eens voorkomen dat de boel bevriest.
Wat ik tot nu toe gedaan heb om het probleem te verhelpen:
-gechecked of ik de meest recente software voor mijn videocard heb, dat blijkt dus zo te zijn want dit is de laatste versie:WXP_R128_6_13_3279.exe
Windows XP Display Driver for ATI RAGE 128 / RAGE128 PRO
-CCleaner gebruikt, vastlopers blijven terugkomen
-regcleaner idem
-gekeken in de log bestanden van Windows wat voor melding ik krijg terwijl er een vastloper is maar kom er niet echt uit waar ik moet kijken en wat voor melding dat dan moet zijn. Ik zie namelijk heel veel dingen in dat log dus ik zou niet weten wat ik moet hebben. Iemand?
Tot zover even wat ik er aan gedaan heb. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast dank.
Het gekke is dat ik wel gewoon filmpjes kan downloaden en bekijken maar zodra het streaming video of audio is kan het wel eens voorkomen dat de boel bevriest.
Wat ik tot nu toe gedaan heb om het probleem te verhelpen:
-gechecked of ik de meest recente software voor mijn videocard heb, dat blijkt dus zo te zijn want dit is de laatste versie:WXP_R128_6_13_3279.exe
Windows XP Display Driver for ATI RAGE 128 / RAGE128 PRO
-CCleaner gebruikt, vastlopers blijven terugkomen
-regcleaner idem
-gekeken in de log bestanden van Windows wat voor melding ik krijg terwijl er een vastloper is maar kom er niet echt uit waar ik moet kijken en wat voor melding dat dan moet zijn. Ik zie namelijk heel veel dingen in dat log dus ik zou niet weten wat ik moet hebben. Iemand?
Tot zover even wat ik er aan gedaan heb. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast dank.