Laat ik dan maar de eerste zijn met commentaar...
Er zitten goede foto's tussen, maar bij de meeste is het een beetje alles van hetzelfde. Foto 1 springt er voor mij persoonlijk bovenuit, en misschien komt het omdat ik autosport niet de meest boeiende vind, maar de rest ligt afaik gewoon bij het idee van herhalen van het eerste idee of bij het idee van een snapshot.
Foto 5 was leuk geweest wanneer je de auto van voren zag aankomen, en dan weer gewoon een lange sluitertijd zodat voor mijn part de auto dan niet helemaal zonder bewegingsonscherpte eruit komt, maar het idee van snelheid er tenminste wel inzit. (dat is toch lijkt mij wat je wilt uitdrukken)
Natuurlijk was het weer ook niet helemaal toppie, want de kleuren waren waarschijnlijk wat voller geweest als de zon had geschenen.
Over de compositie heb ik bij 11 (en bij de rest ook een beetje) wat aan te merken; de foto wordt wat spannender wanneer de auto de foto in laat rijden. Waarschijnlijk zijn de kritieken wat positiever uit de richting van de autoliefhebbers, maar ik hoop dat je hier iets mee kunt.