Dode pixels op MB Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb sinds juni/juli dit jaar een Macbook pro. Nu zie ik inmiddels 3 dode pixels (zwart) op m'n scherm zitten. Nu vroeg ik mij af hoe Apple met dit soort dingen omgaat ivm garantie. Ze zitten aan de rechterkant van m'n scherm.

En ik heb trouwens geen AppleCare protectie plan (die vierhonderd nogwat euro verzekering is me net iets te veel :S)

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46
Ik zou ze bellen. Maandag gaan ze vast open om 9 uur. Lijkt me handiger dan het hier te vragen.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-02 16:43
Apple doet hier meestal niet te moeilijk over als het binnen 2 weken is, maar 3 maanden.. Ik zou inderdaad gewoon bellen, ze zijn heel vriendelijk bij Apple Support hoor ;)

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-01 14:05
Ik was afgelopen zaterdag bij een niet nader te noemen Apple Centre. Op dat moment was er een man in de winkel met z'n MacBook Pro 17''. Hier was hij dus ontevreden over.
Enfin, de winkelbediende met de bedrijfsleider(?) bellen en hem de vraag voorleggen. Antwoord: kunnen we niets aan doen.

Hoe het verder is gegaan weet ik niet. Het is immers en beetje aso om in de winkel te blijven om het hele gesprek af te luisteren :P

Ik zou gewoon even een belletje richting Apple doen en je probleem voorleggen. Ik denk wel dat ze er een gepaste oplossing voor vinden.

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Om een paar dode pixels te vervangen moeten ze een hele display unit vervangen. Die zijn echt niet goedkoop. Het is immers anders dan een losstaand exemplaar wat zo ff teruggestuurd kan worden en een nieuwe voor in de plaats gezet kan worden. En wie zegt dat het niet jouw schuld is? Een tik tegen gegeven? Ja, vast niet, maar wie zal het zeggen? 3 maanden is al een lange tijd voor Apple.

Ik heb zo'n verdomd onweersvliegje in mijn scherm zitten (MBP 15") en daar willen ze ook geen moer aan doen, terwijl dat nog maar een maand na aanschaf gebeurde. Ook hier moet dan de beeldschermunit helemaal vervangen worden. Daar beginnen ze dus niet aan.