Geachte mensen,
Ik gebruik het programma Azereus maar na een onbekende tijd "kan verschillend van 5 min tot 4 uur" valt me internet gewoon helemaal weg.
Ik ben dan genoodzaakt dan opnieuw op te starten.
Zijn er mensen die mij hier een goede link kunnen geven of zelfs de oplossing hebben?
Ik heb zelf al enig sinds rondgezocht op Google maar tot geen succes.
Ik heb wel mensen gezien met een soort van zeflde topic maar niet met een antwoord daarbij.
Tevens heb ik andere clients geinstalleerd zoals BitComet, BitTorrent.
Dit komt iedere keer tot het zelfde probleem uit:
Internet valt uit en reboot is noodzakelijk.
Een vriend van mij heeft het zelfde probleem, we hebben tevens wel de zelfde provider, maar ik ga ervan uit dat het hier aan niet zou kunnen liggen, want voorheen had ik dit ook met me vorige provider.
Mocht er informatie ontbreken stel ze dan graag want wil dit graag opgelost hebben
Alvast bedankt
Ik gebruik het programma Azereus maar na een onbekende tijd "kan verschillend van 5 min tot 4 uur" valt me internet gewoon helemaal weg.
Ik ben dan genoodzaakt dan opnieuw op te starten.
Zijn er mensen die mij hier een goede link kunnen geven of zelfs de oplossing hebben?
Ik heb zelf al enig sinds rondgezocht op Google maar tot geen succes.
Ik heb wel mensen gezien met een soort van zeflde topic maar niet met een antwoord daarbij.
Tevens heb ik andere clients geinstalleerd zoals BitComet, BitTorrent.
Dit komt iedere keer tot het zelfde probleem uit:
Internet valt uit en reboot is noodzakelijk.
Een vriend van mij heeft het zelfde probleem, we hebben tevens wel de zelfde provider, maar ik ga ervan uit dat het hier aan niet zou kunnen liggen, want voorheen had ik dit ook met me vorige provider.
Mocht er informatie ontbreken stel ze dan graag want wil dit graag opgelost hebben
Alvast bedankt