Toon posts:

Oude topics en hun rust :?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Fijne adjes en mede tweakerds :o

Ik sta hier nu al ruim een jaar, (bijna anderhalf) ingeschreven op GoT :), en moet zeggen ik vindt het een top forum. ;) we hebben echter periode's gehad in dat brakke UBB dat de search het niet deed en die wil ik eigenlijk terug. :D

Waarom? Nou ik post hier dus de laatste tijd wel iets minder en ben er minder vaak maar het gaat me wel steeds meer opvallen dat er oude topics uit het stof worden gehaald. :?
Razor_Blade en al vele voor hem werden de dupe van het omhooghalen van deze threads. Die dingen zijn mooi als ze oud en open zijn, niet met een slotje zoals nu. Want wat is er aan de hand? Ze worden omhoog gehaald, verziekt, verplaatst, gesloten of gedelete. ZONDE ZONDE ZONDE :( :(

Is er een mogelijkheid om opgehaalde topics sneller omlaag te laten vallen om zodoende de oude topics open te houden voor toekomstige aanvullingen en of reacties? of moeten we dan het gehele forum op normen waarden en nostalgie aanspreken? Ik weet het, ik ga ook wel eens buiten me boekje maar ben niet hier om het voor anderen te verzieken, dat weten jullie ook. :P

Groeten van Michael :D

/me Vindt het jammer dat GoT soms zo achter [img=15,15]i/s/frown.gif[/img]

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien dat wanneer er in topics een maand niet meer word gepost ze automatisch dichtgaan?

Voorkomt in ieder geval dat ze terug omhoog komen, en met aanvullingen kan je altijd een Part II beginnen :)

Verwijderd

Topicstarter
Een Part II is nix, dan raak je het overzicht kwijt. :?

Verwijderd

WTF is DIT?!?!?!?!?!?!?!?!??!??!???!?!?!
Op dinsdag 30 januari 2001 19:36 schreef xmike het volgende:
Fijne adjes en mede tweakerds :o

Ik sta hier nu al ruim een jaar, (bijna anderhalf) ingeschreven op GoT :), en moet zeggen ik vindt het een top forum. ;) we hebben echter periode's gehad in dat brakke UBB dat de search het niet deed en die wil ik eigenlijk terug. :D

Waarom? Nou ik post hier dus de laatste tijd wel iets minder en ben er minder vaak maar het gaat me wel steeds meer opvallen dat er oude topics uit het stof worden gehaald. :?
Razor_Blade en al vele voor hem werden de dupe van het omhooghalen van deze threads. Die dingen zijn mooi als ze oud en open zijn, niet met een slotje zoals nu. Want wat is er aan de hand? Ze worden omhoog gehaald, verziekt, verplaatst, gesloten of gedelete. ZONDE ZONDE ZONDE :( :(

Is er een mogelijkheid om opgehaalde topics sneller omlaag te laten vallen om zodoende de oude topics open te houden voor toekomstige aanvullingen en of reacties? of moeten we dan het gehele forum op normen waarden en nostalgie aanspreken? Ik weet het, ik ga ook wel eens buiten me boekje maar ben niet hier om het voor anderen te verzieken, dat weten jullie ook. :P

Groeten van Michael :D

/me Vindt het jammer dat GoT soms zo achter [img=15,15]i/s/frown.gif[/img]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 28 augustus 2001 13:47 schreef Jokie het volgende:
WTF is DIT?!?!?!?!?!?!?!?!??!??!???!?!?!
[..]
Dat is een verhaal. :P
Als je die rare tekens onderaan bedoelt, daar is niks mis mee dat is gewoon dat het plaatje even niet pakte, dat is alles.
Dus geen paniek.

39

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 19:36 schreef xmike het volgende:
...maar het gaat me wel steeds meer opvallen dat er oude topics uit het stof worden gehaald. :?
|:( :+

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

ja dag.... oude }:O ophalen prima, maare niet op deze manier :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.