[Word] hoe afbeelding kopiëren naar Paint *

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 21:29
Hoi,

Als eerste sorry als het verkeerd geplaatst is dit topic.
Ik heb een raar probleem met word, als ik een afbeelding dat in word staat kopieër naar paint of photoshop dan word de afbeelding in 8 bit weergegeven.
Ik weet niet goed waar ik moet gaan zoeken, daarom vraag ik het hier.
Ik weet ook niet hoe je een afbeelding rechtstreek via word kan opslaan, hoe die ik dat?

mvg Lenn.

• blubbers
Oke, een vriend van me zei dat ik op afbeelding bewerken moest klikken en dat werkte het wel. Ik kan dus niet op afbeelding klikken. Als ik een ilustratie neem dan kan ik daar wel op klikken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel op afbeelding bewerken kan klikken?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als eerste sorry als het verkeerd geplaatst is dit topic.
Als je excuseert, zet het dan meteen goed ;)
WOS --> Officesuites en -software aangezien Word deel is van een Office suite.Ik pas trouwens meteen de titel even aan, het woord "probleem" is (bijna) nooit nodig of handig in een titel. Een uitleg van welk probleem des te meer. Oeh, nu ik toch "zeur": gebruik ajb de edit knop als er niemand heeft gereageerd maar je toch binnen 24 uur iets wilt toevoegen.

Ik snap je tweede vraag trouwens niet. "dus"?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• blubbers
Mijn tweede vraag is of het mogelijk is een foto in een word document op te slagen?
Of bedoel je mijn 2de post ?

[ Voor 15% gewijzigd door blubbers op 08-10-2006 18:58 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De tweede natuurlijk, het woord dus komt niet eens voor in de eerste. Overigens duidt het gebrek aan reacties van anderen ook wel op een tekort aan informatie: als je niet duidelijk genoeg maakt wat de situatie is (incl OS- en Office versie, maar ook patchniveaus en meldingen in je eventlog), wat nu pecies de vraag is en welke opties je hebt geprobeerd (al is dat laatste wel duidelijk, volgens mij), zullen mensen niet snel geneigd zijn mee te denken.

Ik stel dus voor dat je even opnieuw begint, maar dan naast bovenstaande met een duidelijkere topicstart en meteen in het juiste subforum en met een duidelijke titel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.