Toon posts:

Laptop HD Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem...

Ik heb een HD van een Laptop in een Externe USB kast, voor normale HD. Met een converter ertussen.
Nu sluit ik dit aan op de pc. Zegt hij netjes, USB Mass storage device, toshiba MK6021GAS USB Device..
Maar nu zie ik hem niet in mijn verkenner verschijnen...Als ik bij de properties van de aangesloten usb device kijk..zie ik: Drivers not correctly installed. Kijk ik even later weer..Drivers correctly installed.

Nu mijn vraag..zou ik andere drivers kunnen installeren dat hij wel werkt? Zo ja, welke moet ik dan hebben??
En wat zijn andere tips om te proberen? Via een Flatcable in de PC zelf lukt het niet...

Ik kom er niet meer uit..graag hulp!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat het ding wel bij de schijven in je schijfbeheer erbij? Probeer vanaf daar eens een partitie te maken of de schijf te importerena ls dat nodig is.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:30:
Staat het ding wel bij de schijven in je schijfbeheer erbij? Probeer vanaf daar eens een partitie te maken of de schijf te importerena ls dat nodig is.
Nee, staat er niet bij!
Bij de device properties staat...Location 0..dit is wsl ook niet goed?
Iemand tips wat ik nog kan proberen? Hij ziet wel dat het een Toshiba is...Maar kan er verder niet bij...