Raar probleem met beeld

Pagina: 1
Acties:

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10-2025
IK heb het volgende probleem op het onderstaande systeem(insig)

Ik heb het op mijn Dell 2007FPW maar ook op een BenQ T905

Iemand dit wel eens eerder gezien?

Fimpje van het probleem

Wie weet er een oplossing.

Ik gebruik de NGO-ATI-166-Ultra drivers, gebaseerd op Catalyst 6.6.

X800XT powercolor @ stock speeds met Zalman cooler.

Ik draai max res 1680x1050 @ 60hz op bijgeleverde DVI dell kabel.

Het ligt waarschijnlijk meer aan mn pc ofzo, maar ik wil graag weten wat het is en hoe ik het verhelp.

Btw programma dat ik gebruik ik Paint Shop Pro 9 van Jasc.

Bestand is psd van 11.9mb.

AthlonXP 3200+ Socket A |A7N8X-E Deluxe| 1024mb Take MS PC3200 400mhz| Ati X800XT|WD Caviar 200GB SATA|Antec Sonata Life Style|Antec true Power 430W

Het Probleem is dat als ik scrolll dat het beeld achterblijft. Of ik het nou snel of langzaam doet hij doet dit dan. Vsync heb ik al mee gespeeld lijkt niets uit te halen.

Iemand nog een handige tool die ik doorvoor kan gebruiken. Voor Ati kaarten.

[ Voor 23% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 08-10-2006 13:59 ]

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is het probleem nou precies? Want moet zeggen dat ik niet echt iets zie dat fout is, behalve dat je systeem niet snel genoeg lijkt te zijn om te scrollen (post ook je specs eens, er zijn zat mensen die signatures uit hebben staan). Heb je dit probleem ook met andere monitoren of videokaarten?

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:33
Gebeurd dat ook als je gewoon een windows venster beweegt?

Lijkt een beetje een Vsinc probleem. Mischien moet je daar even mee spelen.

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 11:23
Ik weet er niet zo veel van maar misschien is het je refresh rate.

Verwijderd

Ik zie dit alleen bijvoorbeeld als ik in veilige modus opstart, dan worden er dus geen drivers geladen, scrollen gaat dan net zo. Ik zou eens goed je drivers verwijderen, dat het echt helemaal clean is en dan eens de originele drivers gebruiken.

Verder weet ik niet wat je systeem aan geheugen verbruikt en hoe je windows swapfile is ingesteld, een te grote swapfile kan je system ook vertragen, maar dat is ook weer afhankelijk hoe groot je project is en vebruikt in Paint shop.

edit = typo

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10-2025
Ok ik ga binnenkort wel even een verse xp er weer op zetten, bedankt voor de input alvast.

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Pagina: 1