G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Wat is het probleem nou precies? Want moet zeggen dat ik niet echt iets zie dat fout is, behalve dat je systeem niet snel genoeg lijkt te zijn om te scrollen (post ook je specs eens, er zijn zat mensen die signatures uit hebben staan). Heb je dit probleem ook met andere monitoren of videokaarten?
Gebeurd dat ook als je gewoon een windows venster beweegt?
Lijkt een beetje een Vsinc probleem. Mischien moet je daar even mee spelen.
Lijkt een beetje een Vsinc probleem. Mischien moet je daar even mee spelen.
Ik weet er niet zo veel van maar misschien is het je refresh rate.
Verwijderd
Ik zie dit alleen bijvoorbeeld als ik in veilige modus opstart, dan worden er dus geen drivers geladen, scrollen gaat dan net zo. Ik zou eens goed je drivers verwijderen, dat het echt helemaal clean is en dan eens de originele drivers gebruiken.
Verder weet ik niet wat je systeem aan geheugen verbruikt en hoe je windows swapfile is ingesteld, een te grote swapfile kan je system ook vertragen, maar dat is ook weer afhankelijk hoe groot je project is en vebruikt in Paint shop.
edit = typo
Verder weet ik niet wat je systeem aan geheugen verbruikt en hoe je windows swapfile is ingesteld, een te grote swapfile kan je system ook vertragen, maar dat is ook weer afhankelijk hoe groot je project is en vebruikt in Paint shop.
edit = typo
Ok ik ga binnenkort wel even een verse xp er weer op zetten, bedankt voor de input alvast.
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Pagina: 1