Toon posts:

[XP] 'Kopieren naar' is weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik had wat problemen met m'n pc. Hij gaf een error als ik op kopieren naar drukte. Volgens microsoft had dit te maken met Allaire HomeSite. Nu staat homesite er allang niet meer op. En heb ik dus de registersleutels met de naam Allaire verwijderd ( fout 1 :X ) Als ik nu rechtsklik op een bestand zie ik helemaal geen kopieren naar meer :X :X

Weet iemand hoe ik dit terugzet?

PC:
Dimension 2400
2.8Ghz
WinXP Home
512MB

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03 10:30
Formateer je pc en installeer win xp opnieuw ;)

Verwijderd

Topicstarter
neej, he. Is er geen andere manier? :(

Verwijderd

Met systeem herstel een aantal daagjes terug gaan (voor de foute aanpassing) en het opnieuw proberen.

Als je een XP Home SP2 CD hebt zou je eventueel ook een upgrade kunnen uitvoeren zodat je alle bestanden behoud maar wel Windows hersteld (eerst de virusscanner uninstallen).

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 13:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan ;) dank je.

Is er niet een simpele registersleutel die je terug kan zetten ofzo? :)

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 17:39
op dit forum staat mss een oplossing

http://forums.breekpunt.n...CHIVE=true&TOPIC_ID=25043

google is je vriend !

Verwijderd

Als het een simpele registersleutel is die het probleem kan oplossen is het natuurlijk dikke onzin om heel Windows er gelijk maar opnieuw op te zetten.

Geen idee verder voor de exacte oplossing, zou het uit kunnen vinden met google maar ja kan ts ook doen :P misschien dat dit ermee te maken kan hebben dat die sleutel niet bestaat?

google: sendto registry site:microsoft.com oid, beetje creatief zijn, als Homesite de dader is geweest kun je misschien ook homesite meenemen in de zoekopdracht, wellicht dat er meer mensen met het probleem zijn geweest dan (wel engelse woorden gebruiken, nederlandse texten heb je vrijwel nooit wat aan).

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor jullie hulp :) Ik ben nu op school maar zal het vanmiddag eens proberen _O_
Pagina: 1