Ik heb een probleem dat ik een voorkeursnetwerk heb waarvan ik de key niet weet dit is door iemand ingesteld maar die is de komende 2 maand niet bereikbaar. Nu moet mijn laptop opnieuw geinstalleerd worden maar moet wel weer gebruik kunnen maken van dat netwerk.
Nu is de vraag of ik op een of andere manier een back-up van dat voorkeursnetwerk kan maken door een registerpunt te kopieren en deze later te plakken in mijn nieuwe installatie.
Of worden deze instellingen misschien in een txt/ini bestand bijgehouden.
Of misschien kan ik hem klonen naar een andere pc en later terug klonen
#De key en voorkeursnetwerk kan ik alleen benaderen via config../netwerk inst.../eigenschappen, heb hier dus geen extern (intel) programma voorgebruikt
# Windows XP
Heb al bij microsoft technet gezocht maar daar staat niet veel bijzonders, weet iemand hier misschien een manier voor.
Nu is de vraag of ik op een of andere manier een back-up van dat voorkeursnetwerk kan maken door een registerpunt te kopieren en deze later te plakken in mijn nieuwe installatie.
Of worden deze instellingen misschien in een txt/ini bestand bijgehouden.
Of misschien kan ik hem klonen naar een andere pc en later terug klonen
#De key en voorkeursnetwerk kan ik alleen benaderen via config../netwerk inst.../eigenschappen, heb hier dus geen extern (intel) programma voorgebruikt
# Windows XP
Heb al bij microsoft technet gezocht maar daar staat niet veel bijzonders, weet iemand hier misschien een manier voor.