Ik heb sinds 2 dagen het volgende systeem:
Asus P5B Deluxe/WiFi-AP iP965
Asus Videokaart PCI-e GeForce 7950GT 512MB DDR3 2xDVI/HDTV
1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 XMS
Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz FSB1066 2MB
Thermaltake Super Tower Kandalf VA9000BWS E-ATX
Western Digital 500GB SATA300 16MB, WD5000KS
Zalman Processor Koeler CNPS9500-LED
Zalman Voeding 400Watt
Verder heb ik op de voeding nog 3 casefans van de Kandalf case aangesloten. Tot nu toe heb ik alleen t volgende voor elkaar gekregen; hij boot, ik kan snel wat doen in de bios, maar als ik er te lang over doe crashed hij. Ook als ik van de windows cd probeer op te starten, crashed hij na een tijdje (+/- 1 minuut) Als ik hem daarna wil opstarten krijg ik die moederboard piep niet meer en dus ook geen scherm. Na het resetten van de CMOS doet hij het dan altijd weer en geeft hij hetvolgende weer "overclocking failed f1 to enter setup, f2 to load defeault" (heb gelezen dat dit na t flashen van een bios normaal is en ik denk dus ook na t resetten van de cmos?) en t begint weer van voren af aan.
Zou dit aan m'n voeding kunnen liggen of is t moederboard toch echt defect?
Asus P5B Deluxe/WiFi-AP iP965
Asus Videokaart PCI-e GeForce 7950GT 512MB DDR3 2xDVI/HDTV
1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0 XMS
Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz FSB1066 2MB
Thermaltake Super Tower Kandalf VA9000BWS E-ATX
Western Digital 500GB SATA300 16MB, WD5000KS
Zalman Processor Koeler CNPS9500-LED
Zalman Voeding 400Watt
Verder heb ik op de voeding nog 3 casefans van de Kandalf case aangesloten. Tot nu toe heb ik alleen t volgende voor elkaar gekregen; hij boot, ik kan snel wat doen in de bios, maar als ik er te lang over doe crashed hij. Ook als ik van de windows cd probeer op te starten, crashed hij na een tijdje (+/- 1 minuut) Als ik hem daarna wil opstarten krijg ik die moederboard piep niet meer en dus ook geen scherm. Na het resetten van de CMOS doet hij het dan altijd weer en geeft hij hetvolgende weer "overclocking failed f1 to enter setup, f2 to load defeault" (heb gelezen dat dit na t flashen van een bios normaal is en ik denk dus ook na t resetten van de cmos?) en t begint weer van voren af aan.
Zou dit aan m'n voeding kunnen liggen of is t moederboard toch echt defect?