Ik zit met een vreemd .htaccess probleem. Om mij (nog) onbekende redenen werken sommige RewriteRules niet. De relevante code is als volgt:
Het vreemde is hier dat alle links werken, behalve de ^person\/page\/([0-9]+)\/*$ en ^person\/view\/([0-9]+)\/*$ . Deze worden namelijk rewritten naar person.php zonder de ?page of ?viewuser variabelen. Zo mogelijk nog vreemder is het dat het op de developmentserver wel werkt, maar niet op de testserver.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| RewriteEngine On RewriteRule ^$ index.php RewriteRule ^user\/login\/*$ login.php RewriteRule ^user\/logout\/*$ login.php?act=logout RewriteRule ^user\/settings\/*$ settings.php RewriteRule ^person\/page\/([0-9]+)\/*$ person.php?page=$1 RewriteRule ^person\/view\/([0-9]+)\/*$ person.php?viewuser=$1 RewriteRule ^person\/*$ person.php |
Het vreemde is hier dat alle links werken, behalve de ^person\/page\/([0-9]+)\/*$ en ^person\/view\/([0-9]+)\/*$ . Deze worden namelijk rewritten naar person.php zonder de ?page of ?viewuser variabelen. Zo mogelijk nog vreemder is het dat het op de developmentserver wel werkt, maar niet op de testserver.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik ontken het bestaan van IE.