Ik heb sinds vrijdag problemen met mijn verbinding. Ik kon alle sites bezoeken alleen de postbank - site niet. Nu ligt deze site er wel vaker uit maar op ztaerdag ook de gehele dag niet. Een vriend van me gebeld die ook via de postbank bankiert en die had nergens last van. Dus het probleem lag bij mij. Op zoek gegaan wat het kon zijn en op een gegeven moment via een andere site kon ik ineens mijn postbank weer op. Niets aan de hand dacht ik dus. Maar toen begon alle elende. De verbinding valt deels weg als ik mijn Xbox online gebruik.
Nu heb ik de volgende opstelling.
Wanadoo Live box
Sweex router. in wan 1 komt de netwerk kabel binnen en in 3 gaat hij naar de pc. In wan 2 zit de kabel voor de Xbox.
Nu is het rare dat als ik de xbox gebruik. Ik niet meer kan surfen. Ik heb nog wel gewoon verbinding met internet want ik kan online spelen en zelfs mijn mail en msn werkt nog. Alleen op het moment dat ik het internet op wil gaan om site te bezoeken heb ik geen verbinding. Ik moet dan eerst de router resetten en dan doet alles het weer.
Deze opstelling heeft altijd zo gewerkt al bijna een jaar lang maar hoe komt het nou dat het nu ineens zo raar doet???
Nu heb ik de volgende opstelling.
Wanadoo Live box
Sweex router. in wan 1 komt de netwerk kabel binnen en in 3 gaat hij naar de pc. In wan 2 zit de kabel voor de Xbox.
Nu is het rare dat als ik de xbox gebruik. Ik niet meer kan surfen. Ik heb nog wel gewoon verbinding met internet want ik kan online spelen en zelfs mijn mail en msn werkt nog. Alleen op het moment dat ik het internet op wil gaan om site te bezoeken heb ik geen verbinding. Ik moet dan eerst de router resetten en dan doet alles het weer.
Deze opstelling heeft altijd zo gewerkt al bijna een jaar lang maar hoe komt het nou dat het nu ineens zo raar doet???
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 10:06 ]