video overlay

Pagina: 1
Acties:

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:07

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
fijn, windows reinstall gedaan ff nieuwste nvidia driver geinstalleerd 91.47 voor mijn 6800GT
ff tv er aanhange...filmpie...zwart beeld....zucht

instellingen zijn goed hij gooit hem fullscreen op mn tv maar ik krijg zwart beeld.
doe ik het andersom krijg ik zwart beeld op mn monitor. en dan staat er doodleuk in de tvout faq dat ik met de overlay settings moet klooien, maar daar valt niet veel mee te doen. wat ik daar ook verander er gebeurd niets.

ligt dit dan aan de driver? bij mijn vorige install had ik nergens problemen mee, alleen even full screen device op secondairy zetten en gaan met die banaan

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
schopje

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 17:47
Staan je nView (als je dat gebruikt) instellingen goed? TV op PAL-B, goede uitgang geselecteerd, goede resolutie, dat soort dingen?

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 21:17
WMP > Extra > Opties > Prestaties > Geavanceerd > Overlays gebruiken uitvinken

Al geprobeerd?

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
nview staat goed

en in WMP nog niet gedaan, maar hij doet het op alle players niet.
ik heb gister een oudere driver geinstalleerd en toen kreeg ik alwel beeld alleen kreeg ik hem 2 keer boven elkaar dus daar klopte helemaal geen hout van.

ik zal strax even een schone driver install maken en kijken naar de optie in WMP

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:44
Ik heb een soortgelijk probleem. In Nview kan ik niet selecteren dat ik meerdere monitors wil gebruiken. Ik heb een GeForce 6800GT met daaraan een CRT en TV. Ik kan het beeld wel op een van beide krijgen maar niet op beide. Ik heb bij de optie "Beeldschermconfiguratie wijzigen" alleen de optie "Gebruik één beeldscherm".

Weet iemand hoe ik het scherm kan klonen? Of de overlay functie kan gebruiken?

Ik heb al in het grote topic gekeken, ik heb de driver opnieuw geinstaleerd echter ik heb nog geen oplossing gevonden.

[ Voor 17% gewijzigd door Kassad op 09-11-2006 15:41 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Pagina: 1