Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe koe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen,

Ik ben vandaag de tekstonly console van Folding@home gaan draaien op mijn laptop. De CPU is een T2400 en dus dual-core. Nou weet ik niet echt veel van computers af en heb ik me al door een hele berg FAQtjes heen gewerkt maar uiteindelijk weet ik niet of hij nou helemaal goed werkt. Ik heb nu twee clients draaiende en dus 100%CPU gebruikt. Maar je moet ook iets doen met een -local flag maar dat is mijn niet duidelijk... Zou iemand mij kunnen helpen? Ook vraag ik me af hoe lang hij zou moeten doen over de zogehete steps... Hij draait nu een uurtje of 2,5 en hij heeft bij de ene client zo'n 40000 en bij de andere zo'n 55000 steps van de 500000 gedaan. En (jah ik ben een computernoob) hoe sluit ik zo'n ding correct af? Is Crt-C genoeg?

Dank U, dank u, Mouse

Verwijderd

De local flag moet je er gewoon achterzetten als je de client opstart, zodat hij de juiste instellingen kiest.
Ctrl C is idd de juiste manier om hem af te sluiten

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:19

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

de -local flag geeft aan dat de client zijn configuratie uit de client.cfg in zijn directory moet halen, en niet uit het Windows Registry. Als je de clients als service installeerd wordt hij met -srvstart gestart, wat -local impliceerd.

Om MachineID conflicten te voorkomen geef je beide clients een apart MachineID (wsl 1 & 2) welke worden opgeslagen in de client.cfg.

Zie:
http://fahwiki.net/index....#Running_Multiple_Clients
http://folding.stanford.edu/console-userguide.html

[ Voor 18% gewijzigd door smoking2000 op 07-10-2006 22:04 ]

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Verwijderd

Topicstarter
relax, volgens mij doet ie het, ik wist niet dat je die flag ook gewoon in de snelkoppeling onder Doel kon zetten... Nu is het een stuk sneller, eerst zat ik via cmd te klooien. Dus bedankt :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

En welkom op GoT :) :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME