Toon posts:

Mac Look-a-Like Laptop!

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje!
Ik ben al een paar weken op zoek naar een goede Laptop.
Het liefst zou ik iets wat op een Apple lijkt willen. Wat ik daar mee bedoel:

-Lange batterijduur.
-Core 2 Duo
-Vlakke onderkant zonder fan uitsparing of hete lucht (dit is zeer belangrijk want anders wordt ie zo warm op je schoot!!!)
-Mooi design!
Waarom dan een PC laptop en geen Mac.... Nou omdat ik graag een hele goede grafische kaart wil, een Core 2 Duo, en ze deze niet hebben op een Mac.

In wat topics, heb ik over de Zepto 6214W gelezen. Is dit wat?
Heeft deze een vlakke onderkant zonder lucht afvoer? (kon ik niet zien op foto’s).

Bedankt!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 12:37
mac is anders wel erg geschikt voor grafische toepassingen 8)7
en een vlakke onderkant, een lappie wordt nooit zo warm dat je hem niet meer op je schoot kan houden normaliter

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05
MSI heeft ook een witte laptop :)

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Die Mac heeft dan wel geen luchtafvoer aan de onderkant, maar verwacht niet dat het daarom ook lekker koel blijft op je benen. De behuizing geleid de warmte hoe dan ook (oa) naar de onderkant.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Macbook Pro. :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
nieuws: Core 2 Duo-processors mogelijk binnenkort in Apples
-Vlakke onderkant zonder fan uitsparing of hete lucht (dit is zeer belangrijk want anders wordt ie zo warm op je schoot!!!)
...En gaat je laptop dood.. :+
Waarom dan een PC laptop en geen Mac.... Nou omdat ik graag een hele goede grafische kaart wil, een Core 2 Duo, en ze deze niet hebben op een Mac.
Een C2D komt er dus aan, en goede grafische kaarten hebben ze echt wel. Als jij met 'goede graka' een 7900GTX bedoelt, zal het je niet gaan lukken om er een te vinden, aangezien je dan zo'n vaag alienware ding moet gaan aanschaffen.

Als ik jou was zou ik dus maar gewoon eventjes wachten, en een Mac aanschaffen. Je kunt daar tegenwoordig ook gewoon (legaal) Windows op draaien, dus ook dat lijkt me geen probleem.

Verwijderd

Topics lezen kom je niet zo ver mee. Surf eens lekker naar de site´s van ASUS, Dell, MSI etc etc. en bekijk daar gewoon eens alle modellen, specs. en de manuals. Er zijn zoveel leuke laptop´s die aan je eisen voldoen. Veel fabrikanten hebben al de nieuwste Dual Core onboard, alleen nog ff zoeken naar 1 met een goeie GPU erin, een 7600go of een 7900go ;)

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 12:37
btw, ik heb een witte MSI S262, nogal mac-lookalike
http://www.hardwareonline...s/article.php?storyid=494

maar intel extreme 2 he...

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 08:50

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Asus F3JC, ziet er ongeveer als zo'n normale laptop uit, maar is wel heel mooi, en wordt totaal niet warm :)
Edit: Deze heeft nog een 'gewone' Core Duo, de duurdere F3JA heeft wel n Core2. (+ GF7600)

[ Voor 29% gewijzigd door DarthPlastic op 07-10-2006 22:45 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Tegenwoordig kan je niet echt meer verwachten dat een laptop (ik kan beter zeggen notebook) comfortabel werkt op je schoot.

• DataGhost
  • Laatst online: 23:28

DataGhost

iPL dev

Frietsaus schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:08:
Tegenwoordig kan je niet echt meer verwachten dat een laptop (ik kan beter zeggen notebook) comfortabel werkt op je schoot.
Daarom heet het ook notebook, niet laptop :)
@TS: Ik kan je eigenlijk alleen maar (zoals de meeste mensen hier) mijn eigen notebook aanraden: de Thinkpad T60. Er zit dan wel een Core Duo in, maar hij is vast ook met Core 2 Duo te krijgen. Ik krijg niet het gevoel dat ie erg heet wordt, terwijl ik er toch goed op kan gamen. Lucht wordt aan de zijkant eruit geblazen, niet onderaan.
oh, en design is persoonlijk. Ik vind hem best mooi en niet al te groot, heel stevig etc, maar er zijn mensen met een andere mening :)

[ Voor 9% gewijzigd door DataGhost op 07-10-2006 23:14 ]

• Frietsaus
  • Niet online
DataGhost schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:13:
[...]

Daarom heet het ook notebook, niet laptop :)
Zeg ik...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies,

Het probleem is dat ik net m’n Macbook Pro 17” heb terug gestuurd omdat hij maar kuren bleef vertonen. Voorlopig heb ik het een beetje gehad met de Macbook Pro. En als ik zo rondvraag is de kwaliteit van de Mac niet meer wat ie geweest is.
De Macbook heeft een te slechte grafische kaart dus die valt dan ook af.
Over de hitte: De laptop die ik nu gebruik wordt echt heet. De fan blaast naar de onderkant en maakt het alleen maar warmer als je hem op je schoot gebruikt. Dat had de Apple dan weer niet. De Mac was gewoon lauw aan de onderkant en de fan blies naar boven en naar de zijkanten.
Eigenlijk zoek ik dus the best of both worlds.
Een sort Macbook met een goede GFX kaart en ook rond de 13” met een lange batterijduur!
Daarbij is veel geheugen een core 2 duo en een goede HD ook super!

Heeft er iemand hier een Zepto? Hoe is die?

Over de Laptop/notebook benaming. Dat is een trend woord ... Betekend dus hetzelfde tegenwoordig.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
wat dacht je van een sony vaio sz-serie?
http://vaio.sony-europe.c...name=vaio.sony-europe.com
13,3 inch
Core Duo
Geforce Go7400
80gb hdd

ze zien er erg mooi uit, maar niet goedkoop

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Zijn prima laptops......

Maar ik denk dat ik toch maar even wacht op de upgrade van de Macbooks..... misschien doen ze ook wat aan de GFX kaart.
Ik hoop alleen dat het niet al te lang gaat duren!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kijk eens in mn Zepto Znote 6214W / 6314W topic

Staan genoeg reviews met foto's (vd onderkant)

Afbeeldingslocatie: http://www.laptopworld.dk/assets/images/znote6214w/under.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 08-10-2006 16:11 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Thanks....

Wordt je zepto heet aan de onderkant?
Zal eens in je topic kijken.......

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zelf heb ik 'm nog niet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb het net gelezen :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:32

Thandor

SilverStreak

Dit topic voldoet niet aan de eisen die we op GoT stellen. Wat heb je zelf zoal gevonden?
Alleen die éne notebook? Daar heb je wat over gelezen, wát heb je daar over gelezen en waarom twijfel je nog steeds? ;)

Afijn, ga eerst op vooronderzoek uit alvorens je een topic opent. Zet persoonlijke eisen (bepaalde specificaties, grootte van het scherm, accuduur, gewicht etc..) op een rij en stem daar je keuze op af. Notebooks die daar niet aan voldoen vervallen; notebooks die wel voldoen komen in een lijstje. Uit dat lijstje kies je de beste :)

Dit topic gaat dus op slot.
En ohja:Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.