sim kaart in laptop nw kaart vervangen ?

Pagina: 1
Acties:

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

Topicstarter
ik heb een laptop met een netwerkkaart van base e plus
dit omdat ik vaak in duitsland ben en dan daar van de flat rate onbepe´rkt op internet kan,

in deze netwerk kaart zit een kleine sim kaart.

nu betaal ik me zodra ik in nederland ben blauw ( 8 euro per pagina) als ik deze netwerk kaart gebruik

kan ik de sim kaart omruilen met een prepaid kaart van bijv kpn ed zodat dit binnen de perken blijft

en mocht dit kunnen wat moet ik dan anders configureren?

mocht dit niet mogelijk zijn weet iemand dan een provider waar ik prepaid met mijn laptop online kan zonder hotspot ? of waar ik een abbonement kan afsluiten tegen een redelijk bedrag voor sporadisch gebruik waarbij ik niet zoals bij kpn 1.5 euro voor elke mb betaal ?
ik weet het veel vragen maar zelf kan ik namelijk alleen maar providers vinden die 10 euro vast tarief hebben en dan meer dan 1 euro per mb en met de sim kaart ben ik helemaal niet bekend

ik zie het wel verschijnen

For we are many

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Volgens mij heb je dat soort spul oa. bij Vodafone, XS4All en T-Mobile. Het kost je wel een berg geld (tov. daar) en je zit ook met bandwidthlimieten.

Ik denk niet dat je nog iets aan je oude kaartje hebt..

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
T-Mobile heeft een onbeperkt abonnement voor Gprs en Umts van 9,95. Dit is wel incombinatie met een abonnement dacht ik, dus ik weet niet of het de moeite waard is voor je.