Hallo,
Ik zit met een kleine vraag, waarmee ik zelf niet echt verder kom...
Het gaat om het volgende:
Op mijn canon EOS 350D zou ik graag mijn viewfinder willen veranderen naar een split-circle-screen (zie plaatje hieronder) Aangezien het handmatig focusen hier beter mee gaat. Alleen ik kan deze op internet niet zo 1 2 3 vinden. De vraag aan jullie is kun je deze uberhoubt wel kopen?
Het gaat om het volgende hij moet dus in een EOS 350D passen en het volgende hebben:
Magnification 0.8x
Eyepoint 21mm
Dioptre Correction -3 to +1 dpt
Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen, een site waar ze vieuwfinders verkopen voor mijn camera is ook goed desnoods zelfs een winkel waar ik langs kan gaan beetje (noord, zuid-holland of utrecht)
De foto's:

//edit:
ben ontertussen al wat verder met zoeken naar deze viewfinders:
http://www.informatique.n...op.cgi?M=ART&G=018&FRS=ON
Alleen welke zijn nu geschikt en welke niet aangezien er niet bij staat bij welke camera alles hoort.
Ik zit met een kleine vraag, waarmee ik zelf niet echt verder kom...
Het gaat om het volgende:
Op mijn canon EOS 350D zou ik graag mijn viewfinder willen veranderen naar een split-circle-screen (zie plaatje hieronder) Aangezien het handmatig focusen hier beter mee gaat. Alleen ik kan deze op internet niet zo 1 2 3 vinden. De vraag aan jullie is kun je deze uberhoubt wel kopen?
Het gaat om het volgende hij moet dus in een EOS 350D passen en het volgende hebben:
Magnification 0.8x
Eyepoint 21mm
Dioptre Correction -3 to +1 dpt
Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen, een site waar ze vieuwfinders verkopen voor mijn camera is ook goed desnoods zelfs een winkel waar ik langs kan gaan beetje (noord, zuid-holland of utrecht)
De foto's:

//edit:
ben ontertussen al wat verder met zoeken naar deze viewfinders:
http://www.informatique.n...op.cgi?M=ART&G=018&FRS=ON
Alleen welke zijn nu geschikt en welke niet aangezien er niet bij staat bij welke camera alles hoort.
[ Voor 17% gewijzigd door Macsylver op 07-10-2006 21:55 ]
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears