Zijn voor een SLI opstelling 2 Nvidea Geforce 7300 kaarten goed?
Om moet ik een speciale kaart hebben om een SLI te laten werken?
Limonade,
Limonade,
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
goed voor wat? voor Office is het overpower voor FEAR highest detail te zwak.... hangt er vanaf waarvoor je het gebruiktVerwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:46:
Zijn voor een SLI opstelling 2 Nvidea Geforce 7300 kaarten goed?
Limonade,
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 20:52 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 20:58 ]
Dan hoop ik voor je dat je vrienden geen verstand van computers hebben, want met een 7300 kaart kun je nou niet bepaald opscheppen. Om ze dan in SLI te zetten is dan ook volstrekt nutteloos imo. Koop liever een fatsoenlijke kaart.Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:55:
Ik ga het waarschijnlijk voor bf2 en bf 2142 gebruiken, want mijn huidige kaart trekt bf 2142 niet meer, en sli leek me wel mooien kan ik ook wel beetje opscheppe bij mn vrienden
Wat is een beetje goed
[ Voor 36% gewijzigd door Avalaxy op 07-10-2006 21:17 ]
In heel veel benchmarks wordt BF2 ook gebruik. Zoek maar eens rond, dat scheelt vragenVerwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 21:18:
ik bedoel qua gamen, moet je bijv. met Battlefield 2 alles op lowzetten of kan het gewoon op medium of zelf high? het liefst natuurlijk op high maar medium maakt niet uit, ik heb in mijn oude pc de radeon 9200se en het spijt me voor mn taalgebruik maar die zuigt echt, alles op low en dan ook soms nog vast lopen.
Daarom koop ik nu mn eigen pc, omdat mn moeder niet wil dat ik met de "dure" pc rommel
[naam kaart] + benchmark. Dat is toch niet zo moeilijk te verzinnen?Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 21:38:
Ik ben echt niet goed met google:S:S.
Ik kan echt geen enkele benchmark vinden, het ligt aan mij:(
Dit topic is gesloten.
![]()