Toon posts:

[Experiabox] Poorten openen in de ExperiaBox

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als er wordt gedownload via de Bittorent-sites, wordt er van je verlangd, dat de poorten, die in Utorrent of Azureus worden gehanteerd, open worden gezet in de modem, om verbindbaar te zijn.
Ik heb zelf de Livebox van Orange, en daar kan dat zonder problemen.
Een kennis wil ook een nieuwe provider, die met de Experiabox werkt (andere mogelijkheden zijn er niet in die woonplaats), nu is mijn vraag, of iemand ervaring heeft met het openzetten van poorten in deze box.
Essentieel is gewoon, of het kan of niet.

Bedankt alvast voor een reaktie.

Verwijderd

Zoek in KPN Internetplusbellen, delen 1 t/m 8 ..

Zo moeilijk is dit niet en is daar ook al 100 keer verzocht en uitgelegd.
Zoeken mijn vriend, zoeken.
Slotje wordt aangevraagd.

Verwijderd

Topicstarter
Wat een antwoord.
Ik stel op een hele nette manier een vraag en krijg zo'n antwoord, sorry.
En bedoel je, dat ik moet zoeken in Tweakers.net, of wordt dit ergens anders behandeld.
Je bent ook nog heel onduidelijk.
Tot nu toe heb ik nog nergens wat kunnen vinden over dit probleem en jij zegt, mijn vriend, dit is al 100 keer behandeld in ......???????
Een beetje duidelijkheid is wel op z'n plaats en anders kun je beter ff niet reageren.

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tasslehof heeft wel gelijk dat dit echt een opzoek vraag is. Maar dat ie dan gelijk breeduit aan de klok hangt dat ie een slotje aanvraagt is eigenlijk net zo suf.

Maar goed, vragen aan google: kpn experiabox poort forwarden
Leverde al snel deze link op waar jouw vraag wordt beantwoord, en waar ze je zelfs nog stap voor stap uitleggen hoe je een en ander moet doen.

Met dit soort dingen is het altijd een beetje lastig om anderen te overtuigen dat je enige moeite hebt gedaan om te zoeken. Het kostte mij minder dan een halve minuut om het antwoord te vinden. Dus dan zou het jou toch ook zeker wel moeten lukken met enige inzet? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uiteraard bij Google "Experiabox" ingetoetst en kreeg op die manier geen antwoord op m'n vraag.
Je hebt computerfreaks en eenvoudige gebruikers, toch?
En dan zo'n antwoord, dat kan toch anders, is het niet?
Maar ik ben geholpen op deze manier.
Meneer kan wel gelijk hebben maar ik ben helemaal niet content met de manier, waarop hij met andere gebruikers omgaat.
Ik laat hem wel in z'n waarde en sluit hiermee mijn vraag af !!!!!!!!!!!!!!!

:)

Verwijderd

@ Rabbit69
Sorry als je je beledigd voelt, maar zoals vermeld, beetje creatief zoeken had in 30 sec het antwoord opgeleverd.
Melding van slotje is misschien beetje duf, maar was lichtelijk geïrriteerd omdat er dus al 9 delen op GOT aan KPN Internetplusbellen gewijd zijn en nergens terugkwam dat je dit had doorgenomen.

Zand erover, blij dat je het antwoord nu hebt ;-)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22
En als je nog meer vragen hebt over de experiabox kan je het beste eerst hier kijken:
[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 9

Staat een heleboel info in de genoemde topics. :)
Pagina: 1