A7V : Draai ik up2date & stabiel ???

Pagina: 1
Acties:

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Promise ATA 100 drivers 1.60 build 33

Ultra100 BIOS 2.01 b27

Via 4-1 Drivers 4.25a

Draai ik hier nu het snelst & stabiels mee.
Ik merk dat alles behoorlijk goed werkt, en soms hoef ik zelfs maar 1x per 2/3 dagen te rebooten. Maar soms wil ie het zeker wel 3x/dag hebben.

Echte diagnose is niet te stellen want zondag op een lan-party heeft ie maar 1x hoeven rebooten na het fout patchen/updaten van een game. na opnieuw de game-patch liep ie als een trein door. Maar is dit een wel een goede manier van testen ????

Just Curious J

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Wat is die ultra bios .... eigenlijk ? Wat voor mobo heb je ?

Verwijderd

Dat van die mobo is een stomme vraag... Maar goed, ik heb zo'n beetje alles van mijn A7V up to date en gebruik een ATA100 disk maar die bios update waar je het over hebt zie ik voor het eerst..

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

ja wil ik ook weleens weten...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

weet al wat het is....Als je je HD op de ata100 zet zie je na de post dat de ata100 controller aan het kijken is welke dingen erop zitten...Zoals bij mij me HD. Btw als je 1005C hebt is er een build 33...Dus hij heeft eigenlijk de 1 na laaste bios van dat...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

JiveDAF: ik heb betere ervaringen met Via 4-in-1 4.28a en Ultra100-BIOS 2.01 b33 (zit in BIOS 1005C).

Virussen? Scan ze hier!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Een keer per drie dagen of soms wel meerdere keren per dag opnieuw opstarten is niet stabiel